9/22/2010

'Cause daddy felt like a bum, see daddy had a job.

Okei, nyt kirjotan aiheesta, joka on mulle henkilökohtasesti itelle tosi tärkee : Isä. Mun iskä on mulle oikeasti varmaan maailman tärkein henkilö. Aina kun olin pienempi reissasin iskän mukana melkein päivittäin, kun iskä on semmoinen vähän kiertävä tietokoneiden korjaaja. Iskällä on vakituinen työkin. Reissuilla sain sitten uusia kavereitakin. Oltiin tosi läheisiä iskän kanssa. Aina jos iskä lähti ilman mua, niin mä itkin : < Syötiin aina iskän kanssa kylmää HK: n sinistä ja lakuja. Sit aina lauleltiin autossa. Mutta jossain vaiheessa kun kasvoin isommaks, enkä enää kulkenutkaan iskän mukana. Aina välillä iskä pyytää mut mukaan. Sit tunnen oloni syylliseks, jos en pääsekään lähtemään. Iskä on semmoinen huumorintajuinen, hassutteleva, höpsö ja ihana ihminen. Mutta kyllä se vihanenkin osaa olla  :D Joskus vuonna 2006 tai 2007  iskä ajo henkilöautolla pendoliinon kanssa yhteen. Luulin, että se on sillon menoa ja, että nyt menetän iskän. Mutta luojan kiitos, isälle ei käynyt sen pahemmin kuin, että sillä meni oikeesta kädestä keksisormen jänne jotenkin. Ei ollut iskän aika vielä mennä! Mutta shokki se oli ja paniikki iski. Sinä iltana mentiin kattomaan iskää keskus-sairaalaan ja siellä se oli ihan kunnossa. Heitti vielä vitsejäkin. "Pitäsköhän tänään vielä mennä lottoomaan, ku on niin hyvä onni?"  Mutta inhottavaa oli nähdä oma isä, makaamassa teho-osastolla, veren peittämänä. Mutta, elämä jatkui senkin jälkeen. Nyt tässä ehkä kuukausi sitten, iskä soitti äitille ambulanssista. Se oli menossa keskus-sairaalaan. Sitä puristi ja ahdisti rinnasta tai jotain. Silloin ajattelin, että se on sydänkohtaus ja taas se on menoa! Iskä oli sairaalassa jonkun viikon verran. Selvisi, että ei ollu sydänkohtaus, mutta lähellä olis ollut, koska iskällä oli tukos jossain valtimossa, ihan sydämen lähellä. Nyt sitä sit hoidellaan ja iskä on sairaslomalla ja kaikki on ihan hyvin =) Oon tässä jo pidemmän aikaa suunnitellut, että haluan talvella lähtee iskän kanssa lappiin.Vielä kun on aikaa. En halua katua sitä sit myöhemmin, että miksi en sitä toteuttanut silloin.. Iskä ei ole enää mikään nuori mies. Haluun viettää laatu aikaa isän ja tyttären kesken. Ja lappi ois paikka, johon haluaisin mennä. Ja musta on hassua tämä äiti ja tytär ja isä ja poika, ajattelutapa. Mä tulen paljon paremmin iskän kanssa toimeen kuin äitin. No, eiköhän tässä ollut ihan tarpeeksi tekstiä.
I'll always be daddy's little girl. ♥

2 kommenttia:

  1. (Y) samaa mieltä. mikä tää on tää äiti + tytär juttu D:

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥