7/26/2012

I've seen the future, brother.

Helou ! Mä olen täällä taas, vaikka sanoinkin palailevani vasta sunnuntaina ! :D Mulle iski inspis niin tulin tekee teille teemapostausta. (: Tosiaan, aattelin tehä semmosen "Millaisen tulevaisuuden haluaisin?" Idea synty Tuulin pienellä avustuksella. :D Tosiaan nää on mun haaveita, joten en todellakaan tiedä onks nää koskaan mahdollisia, mut näihin mä pyrin ! Mutta tosiaan let's get this party started !

TULEVAISUUDEN 

Koti


Tulevaisuuden koti olis omakotitalo, jossa on paljon pihatilaa, eikä naapuri olis 2 m päässä, vaan että pihassa sais touhuta omiaan ilman pelkoo naapureiden valituksesta. Sisältä koti sais näyttää likimain tältäJa mieluiten tosiaan kaks kerroksinen talo. (: Ja talon pitää olla siistin näkönen ulkookin päi. Ulkosivu kunnossa niin, ettei sieltä roiku ränni ja maalit on valunu pois. (=

Elinympäristö

Ois tosi ihana asua jossain rauhallisella seudulla. Et se olis jossain vähän "syrjemmässä". Mut kuitenki, että naapureita löytyy, ettei asu jossain ihan korvessa. Ja kulkuyhteydet ois kans ihan loistava juttu. Semmonen paikka, jossa pääsis välillä rentoutuu luonnonrauhaanki. (:

Paikkakunta

Mun mielestä ainakin netin perusteella Queensin Forest Hills vaikuttais tosi mukavalta paikalta. (: Tommonen vähän "rauhallisempi" ja ihanan tunnelmallinen paikkakunta. (: Oijjoij. Niin kiva. (: Naapuritkin sopivan lähellä. (:

Perhe

Musta ois ihan hemmetin kiva, jos mulla tulevaisuudessa tulis olemaan ihana miesystävä, mahdollisesti jopa aviomies. Ja kaks lasta olis tosi kivoja kans. (: Mut tähän asiaan en periaatteessa voi vaikuttaa. Löydän miehen, jos löydän ja saan lapsia, jos vaan saan. (: Sen aika näyttää ! (:


Lemmikit


Oi, haluan sinne omaan tulevaan kotiini kaksi kappaletta koiria ja oishan se pupukin ihan kiva. (: En oo vielä niin miettiny, et mitä kaikkia eläimiä haluan, mut sen näkee sit tulevaisuudessa ! (:


Työ

Unelmatyö olis hotellin vastaanottovirkailija ja sitä mä lähen nyt tähtäämään, kun lähen opiskelemaan. Se vaatii ainakin 7 vuotta opiskelua. Mut sillä asenteella ollaan menossa, et sen haaveen toteutan !


Rahatilanne

Ok, tarviisko tätä tänne ees laittaa ? Kelle ei raha kelpais ? Toivoisin, että tulisin pärjäämään omillani, vaikkei tolla mun unelmatyöllä nyt kovin hirveesti juhlita. Mutta toivoisin, että ois rahaa sillee, että pärjäis ja sitä ei tarviis hirveesti huolehtia ja joskus vois vähän tuhlailla. En haluis kuitenkaa olla mikää miljonääri. (: En tiiä onks tää nyt yhtään realistinen. :D Mut jos mulla ois mahdollisuuksia edetä mun työllä niin oishan se sit ihan jees. (:

4 kommenttia:

  1. Asiaa asiaa ;) Toteutit tän just niinku olin aatellu. Me gusta, ja sitten ku asut jossain tulla asdfgh nimisessä paikassa sää majotat mut aina sinne asumaan ku oon katupummi joka elää kerjäämällä ja keräilemällä pulloja okei? Ei mut tosi kiva postaus :) sitä seuraavaa ooteellessa;) Kai oot tehny sen jo ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah. Majotan majotan. (: Done. (:

      Poista
  2. Tää oli tosi kiva! tykkäilen näistä teemapostauksista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ! (: Mäki tykkään tehä. (=

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥