12/28/2012

I believe in angels

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Helou teille don't stop the music:in lukijoille! Katja ehotti mulle jo jokunen aika sitte, että tehtäis postaukset toistemme blogeihin. Lupauduin sillon tekemään tän Katjan kanssa ja here i'm, vaikka aika pitkäähän tää kirjottaminen venykin.. 
Joulu tuli ja meni, ja jos jotain kiinnostaa millanen mun joulu oli niin siitä löytyy sitte mun blogin puolelta lisää informaatioo. Olin kuitenki tiistaista torstaihin pyörimässä Katjan nurkissa. Pelattiin, leivottiin torttuja aj pipareita, laulettiin karaokee, syötiin höttöö, katottiin miljoona leffaa ja otettiin nää kuvat, joitten laatu nyt ei oo sieltä parhaimmasta päästä. Oli mukava pitkästä aikaa viettää laatuaikaa Katjan kanssa. Me gusta!
Tästä päivästä sen verran, että kävin kiertelemässä Jyväskylän alennusmyyntejä, mutta turhaan.. Mukaan tarttu vaan muutama onneton vaatekappale ja koru, että kattoo jaksaako mennä enää toiste. Nyt oon kuitenki höpötelly ihan tarpeeks, joten voisin vaihtaa lenkki kamppeet päälle ja lähtee juoksemaan ku päätön sika tonne suomen niin valoisaan ulkoilmaan. 
Photobucket
Photobucket
Ps. Täältä löytyy sitten se Katjan tekemä postaus, jos lukijat sitä kaipailee ;)

♥:
Photobucket

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥