3/03/2013

Elämäni aakkoset.

A: Aurinko. Aurinko on ihana asia. Tuo valoa ja lämpöä. Mikäs sen parempaa.♥
B: Bloggaaminen. Tää on vaan niin kivaa, koska tää on yks mun tavoista ilmaista itseäni. :)
E: Elokuvat. Tykkään tosi paljon kattoo erilaisia elokuvia ja lisätä mun sivistystä. ;)
H: Herätykset. Vihaan sitä kun kello soi aamulla ja haluis vaan jäädä peiton alle nukkumaan.
I: Itsetunto. Mulla on ihan törkeen huono itsetunto ja mulla on tavotteena saada sitä paremmaks!!
J: Jääkiekko. Rakastan jääkiekon MM-kisojen seuraamista enkä malta oottaa toukokuuta kun pääsee taas Tuulin kanssa huutamaan kurkkumme kipeiks rakkaan kotimaamme puolesta.
K: Koti. Kuten jo mainitsin, että musta on tullu kotihiiri. Voisin olla aina vaan kotona.
L: Loma. Lomia on ihan liian vähän ja ihan liian lyhyitä! Tarviisin paljon useemmin irtiottoo koulusta/töistä.

M: Musiikki. Tulisin hulluks ilman musiikkia.
P: Perhe. Perhe on mulle tosi tärkee tukiverkosto.
R: Ruoka. Oon suuuuuri ruoan ystävä ja sen kyllä huomaakin. Voisin olla koko ajan vaan syömässä. :D
S: Summer. Tää oli nyt pakko pistää tähän kun k, meni jo. Kesä on oikeesti parasta aikaa. On kunnolla aikaa tehä ihan mitä vaan. Nähdä kavereita, ottaa aurinkoo, käydä uimassa, reissailla, käydä festareilla. :)

T: Tulevaisuus. Mulla on kovat tavotteet mun tulevaisuuteen ja teen parhaani mun unelmien eteen.
U: Uusi. Rakastan sitä tunnetta, kun saa hankittua jonkun uuden asian. Tai jos on vaikka uusi hiustyyli. Parempaa ei ookkaan.
V: Valokuvaus. Sillon ku on hyvä draivi päällä niin on ihan törkeen kiva vaan kuvailla!
Y: Ystävät. Mitähän mä tekisinkään ilman niitä!

6 kommenttia:

  1. Vähän kiva. Mistä keksit ton??1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No näitä nyt on muittenkin blogeissa.

      Poista
  2. tää oli ihana! :)

    VastaaPoista
  3. Heej! kiva löytää jonkun jyväskyläläisen blogi!

    käyhän kurkkaa jos toisen jkl asuvan elämä kiinnostaa! :)

    http://www.tiia-liina.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥