6/10/2013

Hold you in my arms when we're alone.

Näiden sekalaisten kuvien saattelemana voisin vähän tulla höpisemään mun kesäloman alusta. Se on ollu aika kiireinen, koska oon koko ajan ollu menossa tai joku on ollu meillä. Oon kerenny jo käydä Suonenjoella, Rautalammilla ja Kuopiossa. Ja meillä on ollu vaikka ketä. Eikä rauhaakaa näy. :D Eilen tuli Noora, tänään Iitu, illalla tulee Riia. Oijjoij. Ja torstaina oon menossa Sataman Yöhön kattomaan Isac Elliottia, Antti Tuiskua ja Cheekkia. Uu jea. En malta oottaa! Seurasta mulla ei oo vielä pienintäkään hajua. Ehkä mä jonkun keksin. :) Jos en nii sit meen yksin. Mut nyt voitais Iitun kanssa mennä syömään, koska meidän mahat murisee kilpaa.  Heipsun! :)

4 kommenttia:

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥