6/16/2013

Jossulla on toinen, koko kaupunki tietää sen sua ennen.

 

© minä
Perjantaina käytiin Riian kanssa Jyväskylän Sataman Yössä vähän kuuntelemassa Isac Elliottia, Antti Tuiskua ja Cheekkiä. Oli kyllä kiva ilta. Vaikkakin oli ärsyttäviä yksilöitä, jotka töni ja hyppi varpaille... Ja selkään sattu ihan tajuttomasti. Mut eipä se paljoo tahtia haitannu. :D Oli kyllä älyttömän hyvä meno, vaikka siellä oli ihan sairaan kuuma!! Huhhuh. Mut nyt voitais Riian kans ruveta kattoo leffaa tai tekee jotain muuta yhtä hyödyllistä. Hyvät yöt! :)


4 kommenttia:

  1. olin itekin tuolla, mutta en nähnyt sua :D mutta oli aivan mahtavat laulajat :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaa! En mäkää sua. :o No niin oli♥

      Poista
  2. Terve, kiva lukee sun blogii aina ja se antaa mulle iloo ja rakkautta mutta mä haluaisin puhuu sun kans yhestä asiasta vaan joka on tärkee rakas <3 :*
    P.S Voisitko lähettää mulle tekstiviestin kun saat tänn

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥