8/04/2013

Inspiraatio

Selailen tässä parhaillaan H&M:n syyskuvastoa. Rakastan syksyä sen ilman kirpeyden ja niiden ihanien värien takia mutta myös siks, että sillon saa pukeutua kivasti. Okei, niin saa jokaisena muunakin vuodenaikana, mutta mä ootan aina syksyä mm. siitä syystä, että pääsee pukeutuu kivasti. Ite käytän syksyllä enemmän asusteita etc. Mulla ei oo harmainta aavistusta mistä se johtuu, mut who cares? :) Joten tästä kuvastosta inspiroituneena tein teille parit vaatekollaasit!


Nyt meen hyvästelemään mun viimesetkin rahat ja käyn ostaa muutamat sisustuselementit H&M:n sivulta. Pistän niistä sit tännekkin kuva, kunhan ne kotiutuu :)

4 kommenttia:

  1. Toi ruutupaita on aivan mielettömän ihana, tahdon! ;___; Muutenkin tosi kiva blogi, tykkäsin! :3

    http://rontonelamaa.blogspot.fi käy kattoo mun?:)

    VastaaPoista
  2. Haha jep! Kiitos :) Käyn kurkkaa :)

    VastaaPoista
  3. Himoitsen noita laukkuja ja kaulakoruja :3 Saa nähdä eksyykö ne mun kätösiin!
    http://love-ornothing.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥