8/02/2013

Muutoksia

Kuten ootte varmaan jo huomannu mun blogissa on puhaltanu muutoksen tuulet. Oon halunnu vähä päivittää mun blogia ja teinkin sitä aika isolla kädellä. Mitä ootte nyt mieltä? Vaihdoin myös blogin nimeä. Entinen 'Don't stop the music' oli tosi paljon mua, koska rakastan musiikkia. Mutta se ei sopinut tän blogin kanssa oikeen yhteen. Mutta myös tää nykynen 'Don't dream it, live it' on tosi paljon mua, koska teen kaikkeni unelmieni eteen. Opiskelen semmosta ammattia, josta pääsen jatkokouluttautuu baarimikoks, joka on mun haaveammatti tällä hetkellä. Kun koulu loppuu vuonna 2015, aion tehdä töitä, muuttaa hetkeksi kenties Helsinkiin ja siitä aion jossain vaiheessa ponnistaa Amerikkaan! Jnejne. En nyt pidempää selostusta siitä tällä kertaa viitti väsätä. :) Mut anyway, pointti oli se et tähtään korkeelle ja teen kaikkeni saavuttaakseni ne. Mutta oisko teillä jotain mielipiteitä? Ideoita miten voisin vielä blogia muuttaa? Kertokaa!

2 kommenttia:

  1. Tosi kiva blogi sulla:----) Ja oot tosi nätti♥ Jään seurailee!

    http://lihavapupu.blogspot.com

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥