10/17/2013

Challenge

Haasteen tarkoituksena on
haastaa uusia blogeja, joissa on alle 300 lukijaa ja antaa blogeille näkyvyyttä!
Minulle haasteen heitti Niina.

1. Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 faktaa itsestään.
2. Hänen tulee myös vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun täytyy keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille.
4. Pitää haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 300 lukijaa.
5. Haasteessa tulee lukea kenet on haastanut ja kertoa se haastetuille.
6. Itseään haastanutta ei saa haastaa uudelleen!

1. Oon toivoton romantikko ja välillä kuvittelevani eläväni jossain Disneyn prinsessaleffoissa! Joka kerta kuitenkin herään karuun todellisuuteen.
2. En tykkää olla sinkku.
3. Oon aika malttamaton ja mun pitäis välillä saada kaikki nyt ja heti.
4. Haluan muuttaa Yhdysvaltoihin.
5. Pelkään aikuistumista ja vastuuta.
6. Mulla on maailman surkein itsekuri.
7. Mulla on 6-vuotias sekarotuinen koira, joka on mun paras ystävä♥
8. Pelkään neuloja yli kaiken.
9. En tykkää suklaasta.
10. Mulla on isoveli ja kolme isosiskoa.
11. En vois elää ilman musiikkia!
1. Jos sun pitäisi kuvailla itseäsi viidellä adjektiivilla, mitä ne olisi ja miksi?
- Auttavainen, ujo, ajattelevainen, positiivinen, luotettava. Ajattelen yleensä muiden parasta, oon ujo uusien ihmisten seurassa, osaan pitää salaisuuksia ja yritän olla mahollisimman positiivinen.
2. Kerro joku salaisuus, mitä kukaan ei sinusta vielä tiedä blogisi kautta?
- Aina, jos mulla menee omassa elämässä jokin asia päin mäntyä, mun on pakko saada mun elämään jotain uutta kivaa. Uus kampaus, uus isompi hankinta, jotain! Se lohduttaa!
3. Jos olisit eläin, mikä eläin olisit ja miksi?
- Varmaan delfiini, koska rakastan uimista tai lintu, koska haluaisin lentää.
4. Jos saisit oppia soittamaan mitä tahansa soitinta täydellisesti, mikä se olisi?
- Varmaankin piano.
5. Mikä on parhain muistosi koko vuodelta 2013?
- Koko vuodelta. Hmmm. Summer Up oli huikee. Ei kyllä tuu nyt muuta mieleen.
6. Mitä odotat tulevalta talvelta eniten?
- Joulua varmaankin. :)
7. Oletko miettinyt jo uudenvuodenlupauksia? Mitä ne ovat?
- En ole miettinyt.
8. Oletko koskaan ollut herkkulakossa, jos olet niin miksi ja kauan se kesti?
- Oon ja en muista tarkalleen kauanko kesti, mut ainakin kuukauden. Ja ihan itseni testaamisen vuoksi.
9. Mikä on kirja, jota suosittelisit kaikille ja mistä syystä?
- En oo kyllä pahemmin lukenut muita kirjoja kuin Twilighteja. Joten, jos ei pidä Twilighteista en varmaankaan osais suositella mitään.
10. Miten tapasit parhaan ystäväsi?
- Amiksessa :)
11. Jos kuolisit huomenna, mitä tahtoisit vanhempiesi tietävän?
- Haluaisin iskän tietävän kuinka paljon siitä välitän ja mitä kaikkee olisin halunnu vielä kokee sen kanssa!
Minun kysymykset haastetuille:
1. Missä näet itsesi 10 vuoden kuluttua?
2. Jos saisit päättää, millaisia muutoksia tekisit Suomen asioihin?
3. Millainen olisi elämäsi paras päivä?
4. Yksi asia, jota ilman et voisi elää?
5. Jos sinun pitäisi valita, olisitko mieluummin kuuro vai sokea?
6. Jos saisit miljoona euroa, kuinka käyttäisit sen?
7. Ketä arvostat elämässäsi eniten?
8. Jos saisit vain menolipun mihin tahansa, mihin lähtisit?
9. Mitä odotat vuodelta 2014?
10. Onko sulla jokin pakkomielle?
11. Jos saisit minkä tahansa yliluonnollisen voiman, minkä ottaisit?

Haastetut:
Jos rakastat elämää, I found myself in wonderland, world of magic, "...kalasoppaa, oikeesti?", Bros lets keep together, Break Normality, One smile can change your life, Tixu's Wings, see the peaks, huuda kun tarviit mua

6 kommenttia:

  1. Tässä pientä arvostelua! Sun blogin ulkoasu on ihan kiva, aika perus. Hyvä kun värit sointuu hyvin yhteen ja bannerikin! Nuo we<3it:n, tumblrin ja bloglovinin "merkit" on aika tylsiä. Tekstiä on kivasti ja se on selkeää, samoin kuvat.

    VastaaPoista
  2. Kauniita kuvia ja mukavan olonen blogi ja kirjotustyyli siulla :-) Jään lukijaksi!

    http://heavenonearth-juuuli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Kiva kuulla :>

      Poista
  3. Sulla on kiva blogi ja hieno banneri! Ois kivaa jos kävisit kurkkaamassa myös mun blogin. :)

    http://weerabettina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti! Mä käyn katsomassa :)

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥