10/30/2013

Dreams are big


New York
Yks mun suurimmista haaveista. Jonain päivänä mä haluan asua New Yorkissa. Jossain kivassa pikku kattoasunnossa. Ja jonain päivänä mä asun siellä. En tiedä kattoasunnosta, mut joidenkin vuosien, kenties kymmenen vuoden päästä mun osote on New Yorkissa, siitä oon varma. En tiedä muutanko yksin vai onko mulla kenties joku mun mukana vaihtamassa osotetta. Sen näkee sitten!
Mun lähipiirissä on epäilyjä tästä mun pikkuhaaveesta. Mä tiedän, että tää saattaa kuulostaa utopiselta, mut oon haaveillu tästä pitkään ja mä aion todellakin tehdä kaikkeni tän toteuttamiseksi.
Mä en osaa suoraan vastata kun joku kysyy, että mikä siinä Yhdysvalloissa niin kiehtoo. Mä en osaa vastata. Se kulttuuri, ihmiset vai mikä? Mä en tiedä. Ja tää hämmentää mua. Ehkä se on vähän kaikkea. Se suuruus, ihmisten määrä, ihmiset ja kulttuuri.
 Ja elkää pelätkö. Mä en todellakaan aio tehdä niin, että hyppään vaan koneeseen ja sit mennään! Haluan ensin muuttaa vuodeksi tai muutamaksi Helsinkiin, enkä todellakaan pikkukyläläisenä lähde heti NYCiin. Ja käynkin New Yorkissa ensin ennenkö rupeen tavaroita sinne kuskaamaan. Mutta kuitenkin. Aion toteuttaa tämän haaveen muiden epäilyistä huolimatta ja sit voin sieltä Ison omenan kotinurkasta lähetellä kaikille viestejä, että "In your faces!"
Ps. nämä upeat kuvat ovat Annika O.n
Ketään kellä olis samanlaisia haaveita? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥