11/24/2013

Dear Santa...

...Minulla olisi vain yksi toive tänä vuonna...
Aattelin, että nyt kun on tasan kuukausi jouluun niin voi jo vähän haaveilla jouluruuasta, ajasta perheen kanssa & myös niistä lahjoista. Toivon vain yhtä lahjaa tänä vuonna. Se on tarpeellinen ja tulis ahkeraan käyttöön. Nimittäin mulla alkaa mennä hermot ton mun 20 mm objektiivin kanssa. Joten toivon, että pukki olisi ihana ja toisi mulle Samsungin 18-55 mm objektiivin. Tiedättekö kuinka rasittavaa on, kun ei pysty zoomaamaan. Ei härre god.
Jos jouluaattona paketista paljastuisi tuo ihanuus, luulisin että tännekkin saisin vähän laadukkaampia kuvia ja ehkä useamminkin. Nyt siis olen kiltisti jouluun asti. ;) Millasia joululahja toiveita teillä on?

2 kommenttia:

  1. Objektiivi, vaatteita, Tommy Hilfiger laukku tai joku toine ison brändin laukku ja tietenkin rahaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, tommonen peruslista :p

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥