12/15/2013

9 days until christmas...

Anteeks tästä hiljaisuudesta. Mulla ei oo ollu paljoo ylimäärästä aikaa tulla tänne höpöttelemään, eikä oo kyllä oikein tapahtunutkaan mitään.
Mulla on ens viikolla koeviikko ja osaan taitavasti vältellä tota kokeisiin lukua ja nyt oon tässä kertomassa teille kuulumisia. Tosiaan päivät oon lukion penkillä, illat sit teen läksyjä ja rentoudun. Viikonloput oon ollu kotona laittamassa joulua. :) Tämäki viikonloppu piti viettää ainoastaan kirjojen kanssa, mut innostuin sit taas vähän siivoomaan, leipomaan pipareita ja kattomaan elokuvaa. Hupsis.
Voisin pistää tähän parit kuvat ja jos sit vaikka aukaisis ton terveystiedon kirjan..  Palaillaan ens viikolla ku on lyhyitä päiviä! Heips :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥