12/26/2013

It's over again.

Joulu on ohi taas ja nyt odotellaan uutta vuotta. Joulu meni rauhallisissa merkeissä perheen kanssa. Joulumieli oli kyllä kadoksissa, mutta kyllä sitä sitten vähän tuli kun pukki tuli. Mukavaa aikaa on ollu ja laiskoteltua on tullu vähän liikaakin, heh. Huomenna saan seuraakin tänne kun Riia tulee piristää mua viikonlopuks, jee. :)
En kyllä keksi paljoo muuta höpöteltävää joulusta, joten tuossa parit kuvat ja sit mä meen saunaan rentoutumaan. (:

Tässä vielä mun toivoma joululahja, vihdoin! Oon tainnu olla tosi kiltti! :) Sain myös sukat, suklaata ym. :)

4 kommenttia:

  1. Paskanvitut. Riia viihdyttää minua tämän viikonlopun! Terveisin jani

    VastaaPoista
  2. Sinulla on hyvä blogi!!

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥