12/22/2013

Joulufiilis, missä olet?


Mun joulufiilis on piilossa jossain nurkassa eikä merkkiäkään, että se haluais palata mun luo. Enää kaks yötä jouluun ja mulla ei oo yhtään fiilistä, blaah! Oon yrittänyt tehdä joulusiivousta, katsoa jouluelokuvia, leipoa pipareita ja torttuja, laittaa joulukoristeita. Edes enkelikello ei saanut mun fiilistä nousemaan.
Ehkäpä se johtuu tosta lumettomasta maasta. :( Toivottavasti tää ei johdu aikuistumisesta. Rakastan joulufiilistä ja semmosta lapsenmielistä innostusta joulusta. Mä toivon todella hartaasti, että se mokoma fiilis tulis huomenna, kun tuodaan kuusi sisälle ja pääsen sen koristelemaan. Tai viimestään aattoaamuna, kun katsotaan jouluohjelmia ja syödään riisipuuroa!
Jos joku sattuu löytämään mun joulufiiliksen niin sen saa palauttaa! :)
Onks teillä joulufiilis? Jos ei niin millä keinoin saatte sen?  Ideat enemmän kuin tervetulleita! :)

2 kommenttia:

  1. Toi lumeton maa kyllä ihan tosissaan laittaa masentamaan... toivotaan ettei kuitenkaa tuu mustaa joulua!! Fiilistä kyllä löytyy, mut lunta ei :((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep. :( Haluutko lahjottaa sun fiilistä vähän mulle? :)

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥