12/02/2013

My room progress

Heips! Nyt tulis pientä huonepostausta, koska päätin pistää hihat heilumaan ja otin maalipensselin käteen. Maalailin siis vähän mun omaa huonetta kotona. Joku saattaa miettiä, et onko mun mitään järkee pistää mun huonetta kotona kuntoon kun en voi siellä paljookaan viettää aikaa. Mut mun mielestä on kiva, että ees sillon ku oon kotona voin viettää aikaa semmosessa huoneessa mistä tykkään! :)
Oon jo yhden seinän mun huoneesta maalannut ja siitä projektista näät enemmän täällä & täällä(Älkääkä järkyttykö tosta yhestä videosta yhtä paljon ku minä, herran jumala. :D En oo halunnu poistaa vanhoja postauksia, sen takia et on muistoja sekä näkee blogin kehitystä. Aina silti vähän järkyttyy...)
Nyt kuitenkin vähän kuvia tästä projektista.

Julisteilla yritin peittää tota kamalaa tapetteja, piirustuksia ym.

...ette varmaan ihmettele miks oli julisteita :D

Ja tässä on tän hetkinen tulos! Unohin laittaa ovilistat, koska väsytti ja kello oli jo ties mitä! Mut anyway. Tältä se näyttää nyt, mut tää ei tuu olee lopullinen. Ovi maalataan vielä, tuo johto & reikä saa luvan lähteä ja haluun tohon jotain kivoja tauluja. :) Mut oon ihan tyytyväinen toistaseks! Paljon parempi ja avarampi :)
Mitäs tykkäätte? (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥