12/30/2013

Year 2013

Tammikuussa vietin rakkaitten ystävien kanssa aikaa, meni hermot asuntolassa asumiseen, odotin kesää, alotettiin Tuulin kanssa meidän kuntoblogi.
Helmikuussa ravasin hammaslääkärissä, olin lapsenvahtina, stressasin koulusta.
Maaliskuussa juhlittiin, mulla oli työssäoppiminen, nautin talvisäistä, mulla oli hiusten kasvatusprojekti, sain raudat pois, sain kuulla et mulla on joku leukanivelen pullistuma.
Huhtikuussa alkoi ensimmäinen lukiojakso, vietettiin tytsyjen kans laatuaikaa siivoamisen ohella, mulla oli hirvee treeni-into päällä, ostin liput Summer Uppiin, kannustin Suomen leijonia!
Toukokuussa ponnistelin ekan koeviikon kanssa, muutin pois asuntolasta, kannustin leijonia, nautin kesän tulosta, yritin saada väriä pintaan. 
Kesäkuussa nautin kesälomasta, kävin Sataman yössä kattomassa Isac Elliottia, Antti Tuiskua ja Cheekkiä, käytiin Tuulin kanssa shoppailemassa matkis melkein tyhjäks, vieteltiin murujen kanssa juhannusta.
Heinäkuussa oli Summer Up, käytiin Tuurissa shoppailemassa, nautiskelin kesästä.
Elokuussa sairastelin pitkään ja pahasti, tutustuin mahtavaan ihmiseen, valokuvasin paljon, tein isoja muutoksia blogille.
Syyskuussa alko työssäoppiminen Revolutionissa, masennuin vähän, nautin syysilloista.
Lokakuussa uskaltauduin värjäämään ensimmäistä kertaa punaset hiukset ja rakastuin niihin, nautin syyslomasta, meillä oli reissu Helsinkiin, vangitsin ihania syksyn värejä kameran muistikortille.
Marraskuussa vietettiin perheiltaa, kävin pikkujouluissa, vietettiin tyttöjen iltaa pitkästä aikaa, shoppailin.

Joulukuussa yritin saada joulufiilistä, stressasin lukioo, maalasin mun huoneen seinän, vietettiin mukava joulu.

2 kommenttia:

  1. Heeei vähän kiva tää postaus!! :* Oot ihana♥

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥