1/02/2014

My favourite posts.

Aattelin koota tähän teille mun lempparipostaukset mun omista teemapostauksista. Oon aikasemmin jo koonnu kaikki mun teemapostaukset yhteen postaukseen ja aattelin ensin sen päivittämistä, mut musta lempparipostaukset tuntu kuitenkin paremmalta idealta. Joten tässä niitä tulis.

Dreams are big
Challenge
Elämäni aakkoset
Hey baby, I think I wanna marry you
There goes the dreams we used to say
Trough my friends' eyes

Ja nyt mä tarviin teidän apua! Haluun lisää kivoja postausideoita, joten antakaa palaa! :)

4 kommenttia:

  1. Ois kiva lukee tätä blogii bloglovinista :) voisitko lisää tän sinne?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itseasiassa mulla on se siellä, mut poistin täältä ne linkit viimeks kun muokkasin ulkoasua! http://www.bloglovin.com/katjavaa tuolta löydät ja lisään tänne blogin puolelle linkit heti ku mulla on aikaa panostaa taas! :)

      Poista
  2. oot nätti ja mukava blogi:)http://8flip.blogspot.fi/ tos on mun kirjottama lifestyle joka sisältää sekalaisesti kaikenlaisii postauksii:D sait lukijan

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥