2/12/2014

Page 12 of 365

Mulla on viime aikoina ollu ihan hirveesti stressiä ja kiireitä, joten blogille ei oo ollut yhtään ylimäärästä aikaa. Wanhat on vieny nyt aika paljon aikaa ja rahaa!! Perjantaina päästään tanssimaan ja sit on stressi ohi! Mulla on onneks kaikki valmista. On puku, korut, meikki ja kampaus. Siltä osin on stressi ohi. Uskoisin, että tännekkin tulee sitten kuvia mun prinsessapäivästä. :) Huomenna olis vielä kenraalit ja sit pitäis osata tanssit ulkoo! Nii vissiin.. :D
Tää jakso on muutenkin ollu jotenkin hirveen uuvuttava, mut onneks ens jakso näyttää paljon rennommalta, joten enköhän mä löydä paljon enemmän aikaa tälle blogille! Ja kevätkin tulee ja saa  lisää energiaa.
Nyt mä oon lapsenvahtina siskontytölle ja ootan et sisko tulee kotiin, että pääsen lenkille! Joten heips, palaillaan todennäköisesti wanhojen merkeissä!

Tässä mun viimeaikaset lemppariostokset♥ Hajuvesi sokkarilta ja vihdoin ja viimein Aamunkoi!! Tähän kuuluis myös mun kirpparilöytö velourhousut, jotka on vaan parhaat, mut en vaan hallitse kuvien ottamista kun kohteena on vaatteet, I'm sorry!

2 kommenttia:

  1. haluun niiiin nähdä sun mekon :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Malta vielä pari päivää! :)

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥