3/30/2014

Muutto + DIY

Ensimmäinen muutto häämöttelee nurkan takana! Kahden viikon päästä pääsen muuttamaan ensimmäiseen omaan kämppään! Jännittää, oon innoissani ja vähä pelottaakin! Muutan ekaa kertaa asumaan yksin, joten alussa tulee olemaan tosi orpoo, mut enköhän mä totu. Tai sit kinuan kavereita kahville joka päivä ;) Tosiaan pääsen muuttaa semmoseen kivaan yksiöön, josta löytyy parveke ja kylpyamme! Esittelen sen sitten tarkemmin kun on muutto ohi ja oon saanu tavarat järjestykseen!
Aluks ajattelin, et eihän mun tarvii edes paljoo tavaraa ottaa; lipasto, sänky tms. Sit rupesin tekee listaa ja se kasvaa edelleen. Mua vähän jänskättää et mihinköhän saan mahtumaan noi kaikki tavarat! :D
Mulla ei onneks ihan hirveesti osteltavaa jää, koska kotoo löytyy suurin osa tavaroista. Tiskiharja, ruokaa ja jotain pientä täytyy sit käydä vielä kaupasta nappaamassa!
DIY koruteline
Mulla ei oo korutelinettä ja tarviisin sellasen. Mulla on tälläkin hetkellä siskon luona korut pakasterasiassa. Mutta mulla ei ole nyt rahaa ostaa sitä, joten aattelin tehdä ite ja rupesinkin ettimään ideoita netistä. Kyllähän sieltä sit pari löytykin! Kuvien ottaminen ei nyt ihan onnistunut, mutta kyllä niistä selvän saa!
Mitäs tykkäätte? Kertokaa teidän omasta muutosta ensimmäiseen omaan kotiin!

Don't dream it, live it

6 kommenttia:

  1. Onnee tulevaan kotiin! Ois mahtavaa itekki päästä muuttamaan pois, mutta se ei oo oikeen mahollista, eikä tavallaan haittaakkaan:) Mutta sulla on tosi kiva ja siisti blogi! Kivat kuvat ja tykkään siun bannerista. Teksti on selkeeltä ja helposti luettavaa. Kaikinpuolin hienoblogi, jatka samaan malliin! :)

    VastaaPoista
  2. Omaan kämppään muutto on aina jännää! Vaikka olis punkannu mun poikaystävän luona vuoden ni silti jännitti muuttaa yhteen :'D Ja vaikka mikä olis, aina huomaa et jotakin uupuu.. Meillä ei ollu oleellista juustohöylää :'DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Jep, musta tuntuu et mulla on kaikki, mut tuskin silti lähellekkään :D

      Poista
  3. Haaste! http://satuannikki.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Teen heti kun on ylimäärästä aikaa! :)

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥