10/02/2014

All those beautiful colours


Näihin kuviin tiivistyy aika lailla se kaikki, mitä mä syksyssä rakastan. Ruska, kynttilät & kaakaohetket peiton alla.Tykkään syksystä tosi paljon. Rakastan niitä kirpeitä ja joskus myös aurinkoisiakin säitä ja sitä, että saa pukeutua lämpimästi.
Muuta ihmeellistä mulle ei oikein kuulu. Koulua, autokoulua ja syksystä nauttimista. Ja Helsingin matkan oottamista. Mulla tulee joka vuos ihan tajuton hinku päästä Helsinkiin. Ja yleensä se tulee nimenomaan syksyllä. Ja taaskin tänä vuonna.. Joten päätettiin Katan & Riian kanssa ostaa bussiliput, määränpäänä Helsingfors. Joten syyslomalla kutsuu Helsinki, jippii!! Can't wait! Mitä syysloma suunnitelmia teillä on? Mut nyt mä käyn nappaa saunan päälle ja jään oottelee, et pääsen sinne lämmittelee :)

“I'm so glad I live in a world where there are Octobers.” 
― L.M. Montgomery

12 kommenttia:

  1. Oi ihanii kuvii rakastan syksyy ja ruskaa !!!!!

    http://melidas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ompas kauniita syyskuvia! Syksy on ehdottomasti mun suosikkivuodenaika ja just ruska, kynttilät ja kaakao on parasta tällä hetkellä :) Mulla ei oo mitään erikoisia syyslomasuunnitelmia, mutta olisi ihana lähteä vaikka mökkeilemään. Toivottavasti sulla on mukava reissu tänne Helsinkiin!

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Jep, niin on! No sekin kuullostaa mukavalta! Jep, toivotaan! :)

      Poista
  3. Super kiva ulkoasu sulla.:----)
    www.suskuhellu.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Voi ei kuinka ihania syksyisiä kuvia!! Tykkään muutenkin kirjotustyylistäs tosi paljon!!(:

    http://fanni0405.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Ihania syksykuvia! <3

    http://sinissofia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Vitsi miten upeita nää kuvat! Mä koitin joskus ottaa kuvia lehdistä mut ei tullu mitään :/ mut nyt on järkkäri, joten syksyä ja hienoja värejä odotellessa! Eka kyl saa se kesä tulla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Haha jep. :D kuvanmuokkauksella saa kans paljon aikaan :)

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥