11/20/2014

Christmas is coming...

Moikka! Anteeks, etten oo postaillu pitkään aikaan, mut mulla ei oo oikein ollut nyt mitään asiaa, niin en halunnut väkisin tänne tulla mitään höpöttelemään. Mutta siis.. Mulla on ihan törkee joulu-fiilis!! Kävin toissapäivänä Sokoksella ihastelemassa kaikkia joulujuttuja.. Ei mulla rahaa ollu mitään ostaa, mut musta on kiva vaan käydä kattelemassa. :) Oon jo katsonut jouluelokuvia, juonut glögiä villasukat jalassa ja tälläkin hetkellä kuuntelen joulumusaa, parasta!

Innostuin vähän siivoilemaan kämppää ja laittamaan kynttilöitä palamaan. Niin kivan näköstä! Aattelin sit samalla ottaa vähän uusia kuvia kämpästä, viimeset kuvat kämpästä blogin puolella on huhtikuussa kun muutin tänne. Niitä pääset katsomaan tästä. Tää ei hirveesti oo muuttunu, mutta muutama pieni juttu tänne on tullu lisää, joista aattelin napsasta kuvat. Alempana niistä lisää.
Sain sohvan!!!Maalasin tollasen lipaston valkoseks ja laitoin sen tohon peilin alle. Mun mielestä se tarvitsi siihen jonkun. Toi lipasto tarvii vielä uuden maalikerroksen, mut multa loppu maali kesken, heh.
Tässä vielä pari kuvaa, jotka halusin jakaa.  1.  Löysin vihdoin itselle ihanat polvisukat 2.  Oli ihana yks aamu herätä tällaseen auringon nousuun :)

Mulla on muutama postausidea takataskussa, jotka pitäis toteuttaa. Yritän niitä tänään jo vähän väsäillä, ne saattaa tulla jopa tän viikon puolella!

Ps. Mun sivupalkki tippu tonne alas enkä saa sitä takas :( Kellään ideoita miten saan sen takas?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥