11/27/2014

Wishes wishes..

Joulu lähestyy, joten ajattelin tehdä joululahjatoive-postauksen. Mulla ei kauheasti tänäkään vuonna toiveita ole, mutta joitain hyödyllisiä juttuja olis kiva saada pukin kontista. Jos oon vaan ollut tarpeeksi kiltti tänä vuonna. :) Mutta niihin toiveisiin.
 1. Haluaisin kihartaa mun hiuksia paljon useemmin, mutta mulla ei ole kiharrinta. Niinä harvoina kertoina kun pääsen kihartaa hiuksia niin sillon oon yleensä saanut kaverin kiharrinta lainaan. 
 2. Patja olis todella tarpeellinen. Mulla on tällä hetkellä sängyssä niin huonokuntoset patjat, että niissä ei saa enää edes nukuttua kunnolla :(
 3. Sain kesällä synttärilahjaks kapselikahvikoneen, jolla rakastan tehä kaakaota ja sen jälkeen käpertyä sohvalle. Mun kaakaot vaan alkaa loppua, vaikka oon niitä yrittänyt parhaani mukaan säästää. Olis kuitenkin kiva saada lisää, kuuma juoma talvella on parasta!
 4. Mun kuulokkeet hajos, enkä voi elää ilman musiikkia! Olis siis ihan kiva löytää paketista uudet nappikuulokkeet :)

Millasia toiveita teillä on? Ja linkittäkää omia joululahjatoive-postauksia, niitä on kiva lukea!

16 kommenttia:

  1. Onpas sulla kiva blogi ja edellisessä postauksessa näkyvä kämppäs näyttää tosi kodikkaalta. :) Itellekin tuli hirveä himo tehdä tällanen joululahjatoiveet-postaus, mutta taidan jättää väliin, koska tiedän aika lailla, mitä tulen saamaan. Muutan ensi syksynä omaan kämppään Jyväskylään ja oon toivonut läheisiltä sinne kaikkia hyödyllisiä juttuja. :) Sait muuten uuden lukijan!♥

    http://lemondeselonleni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Blogisi vaikuttaa oikein mukavalta!
    Tää oli kiva postaus, vois piakkoin toteuttaa itsekkin! :)

    Jos haluat käydä kurkkaamassa:
    http://tiiacecilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Hyviä toiveita sulla! Sopivan realistisia. :) Yleensä nää joululahjatoivepostaukset (olipas pitkä sana :D) on jotain kalliita luksuslaukkuja, älypuhelimia, aitoja uggeja yms. täynnä. :D Mä toivon tänä vuonna ainoastaan rahaa, kun se tulee omillaan asuessa aina tarpeeseen!

    http://jaljubljutebjat.blogspot.de/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, jep! Joo, tiedän sen paremmin ku hyvin, heh! :D

      Poista
  4. Tällaiset postaukset on kyllä tosi kivoja! :) Eilen juuri väkersin omaa joululahjalistaani polyvoressa ja ajattelin julkaista sen piakkoin! Oon niin kade sun kapselikoneesta, haluisin sellaisen ihan hurjasti, mutta omaan kotiin muuttaessa luulen, että sellainen perinteinen kahvinkeitin olis kuitenkin se ensimmäinen hankinta... :D

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, se on kyllä ihana :) ei munkaan olis sitä tullu hankittua, ellen olis lahjaks saanu :)

      Poista
  5. Onko se kahvikone ollut hyvä? Oon meinaa ite miettiny et sellanen olis joskus kiva :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On!! Ne kaakaot varsinkin siihen on niiin hyviä ja sillä saa tosi nopeesti tehtyä :)

      Poista
  6. Ihanan käytännöllisiä nää sun toiveet! :D omat tuntuu nyt ihan rihkamalta :D

    http://lastnightinparadise.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah :D no oon vähän semmonen, et aina tarviin jotain oleellista, niin niitä on sitten kätevä toivoa lahjaksi ;)

      Poista
  7. Oi vitsi miten ihanan joulunen kollaasi ja kivoja toiveita, tykkäsin paljon:-) ja hirmu kivanolonen blogi sulla! Tykkääntykkään! Ja mun blogista löytyy myös tällänen toivelistapostaus, jos haluat kurkata :>

    http://o-something.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! :) mä käyn kurkkaamassa :)

      Poista
  8. Ihania toiveita, itelläkin olis toiveissa uus kiharrin! Tosi kiva ulkoasu sun blogilla :)!

    http://luna--still--loving.blogspot.be/

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥