1/13/2015

Arkimeikki

Aattelin tehdä teille postauksen mun arkimeikistä. Tykkään ainakin ite lukea vastaavanlaisia postauksia muiden blogeista, joten toivottavasti tää miellyttää myös teitä!

Aluksi yritän piilottaa mun mustat silmänaluset. En ymmärrä miksi, mutta mulla on aina mustat silmänaluset. Nukuimpa sitten 4, 9 tai 12 tuntia!
Seuraavaks sitten meikkivoidetta naamaan piilottamaan ihon epätasasuudet!
Sitten vähän puuteria naamaan ettei kasvot kiillä!
Seuraavaksi eyelinerit. Ennen yritin sillon tällöin väsätä sellasta cat eye-rajausta (en tiedä sen virallista nimee, mut toivottavasti tajuutte :D), mutta mun hermot ei riitä. Mulla on myös niin raskaat luomet ettei ne edes näy.
Kulmien piirtäminen on myös hankalaa. Mulla on joka päivä varmaan erilaiset kulmat, koska en vaan oikein hallitse tätä, heh.
Sitten vielä poskipunaa poskille!
Loppusilauksena huulirasvaa huulia kosteuttamaan ja antamaan vähän väriä!
Viimeseksi lasit päähän ja menoksi!

8 kommenttia:

  1. Kiva postaus Katja! :-)

    VastaaPoista
  2. Kiva kun olet postaillut nyt useampana päivänä! Etkö muuten käytä ollenkaan ripsiväriä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäät! Nyt on iskenyt postausinto! Kun vaan keksis lisää postausideoita! Ainiin! Unohin postauksessakin mainita, että en yleensä arkena jaksa laittaa, kun mulla on itellä niin tummat ripset. Sit jos tekee mieli laittautua enemmän tai on juhlat tms. niin sillon vaan yleensä käytän. :)

      Poista
  3. Tosi kiva postaus :)

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Kiva postaus, vois itsekkin laittaa harkintaan tälläisen meikkipostauksen! :)

    www.pinksunsparkle.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Jep, tälläsiä on kyllä kiva lukee :)

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥