1/18/2015

IKEA

Käytiin lauantaina vihdoin Katan kanssa Kuopion Ikeassa. Käytiin myös nopeesti ennen Ikean kierrosta kiertämässä H&M Home ja Tiger. Mulla oli ostoslista Ikeaan, mut tuli ostettua kyllä aika paljon sellastakin, jota ei listasta löytyny. :D Kaikki oli kyllä hyödyllisiä ja oon tyytyväinen kaikkeen mitä ostin. Mun laskema budjetti ylitty kyllä hurjasti, mutta annan sen itselleni anteeksi, koska mun mielestä on tärkeää viihtyä omassa kodissaan. Ja nyt mä viihdyn vielä enemmän, kuin ennen! Ajattelin esitellä teille mun Ikean ja H&M Home:n ostoksia, kun saatiin ne illalla Katan kanssa tänne paikoilleenkin!



Sitten niihin ostoksiin:

Lampaantalja, Ikea | 2kpl tyynynpäällisiä, H&M Home
Verhot, H&M Home | Tekokukat, Ikea
Rahi & Tekokukat, Ikea | Suihkuverho & Matto, Ikea
Viherkasvit & Ruukut, Ikea

Ostin myös maton eteiseen, valokuvakehyksiä, säilytyslokeroita, tuoksukynttilöitä, lautasia, henkareita sekä sylitason! Nyt mä lähen vähän ehostautumaan ja myöhemmin mennään kahvittelemaan kaverin luokse! Heipat!

20 kommenttia:

  1. Oi että, kivoja ostoksia! Kaunis koti sulla :)

    VastaaPoista
  2. Tosi kivoja juttuja oot löytäny! :)
    http://www.eliiisas.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Ooppa löytäny kaikkea kivaa :)

    Itellekki tuli hirvee hinku Ikeaan!

    http://llifeisadream.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Noi ruukut kuuluu mun ehdottomaan ostoslistaan myös, ne on vaan niin kauniita!
    http://jenicaaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, ne on kyllä söpöjä! :)

      Poista
  5. Tosi kivoja juttuja oot löytänyt :-) itelläkin alkoi tehdä mieli ikeaan haha!

    http://starrynight-emma.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, tykkään myös ite! Sinne vaan shoppailemaan ;)

      Poista
  6. Oi, noi tyynynpäälliset on aivan ihanat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Tykkään niistä ihan törkeesti! :)

      Poista
  7. Tosi kivoja ostoksia, varsinkin toi rahi! :)

    VastaaPoista
  8. Ei vitsi, oon himoinnu noita kukkaruukkuja jo jonkin aikaa ! Ne on vaan niin kauniita ! Ehkä kipaisen itsekkin muutaman hakemaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! :) Noni, eikun vaan hakemaan!! :)

      Poista
  9. Ikea on kyllä semmonen mesta että vaikka siellä kävis kuukausittain (oma tahtini on ehkä kerran vuodessa kun ei oo autoa yms) niin varmaan aina sieltä tarttuis mukaan saman verran kamaa :D Eli siis ehkä ihan hyvä omalla kohdalla ettei sinne pääse useammin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha niimpä! Mulla sama juttu, onneks! :D

      Poista
  10. Alko itteäki tehdä mieli mennä Ikeaan shoppailemaan tämän nähtyäni, viime kerrasta on jo aikaa, haha ! :D
    http://fabuliciouscc.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Munki tekis mieli käydä uudestaan kun harmittaa, kun en ostanut paria juttua sieltä! :(

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥