1/14/2015

Infoa

Moikka! Tarkka silmäisimmät ovat saattaneet jo huomata, että blogin ulkoasussa on uusia pieniä muutoksia. Ajattelin niistä nyt kertoilla vähän tarkemmin.

Lukijaltani tuli palautetta, että blogin sivupalkissa on liikaa asioita, joten ryhdyin tuumasta toimeen. Siirsin Bloglovinit ym. nyt tuonne välilehteen 'Follow me'. Sieltä ne siis löytyy, jos joku niitä kaipaileepi!
Mulla on myös pitkään pyörinyt mielessä, että mun pitäisi tehdä postaus, johon listaan kaikki mun teemapostaukset. Noh, nyt kun kerran tein välilehtiä, niin tein sitten teemapostauksille ihan oman 'Special posts'-välilehden! Siellä on siis listattuna kaikki mun tähän asti tekemät teemapostaukset. Sieltä pääsee niitä lueskelemaan!

Toivottavasti tää nyt selkeytti teitä! Jos teitä joskus häiritsee joku juttu mun blogissa niin kertokaa! Mä kyllä yritän parhaani mukaan sitten tehdä asialle jotain! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥