1/29/2015

Snapchats lately

Ajattelin tulla teille vähän kertomaan mun kuulumisia snapchat-kuvien avustuksella!
Oon yrittänyt nyt joka kerta kaupassa käydessä ostaa hedelmiä, että saisin vitamiineja! Ja onhan ne nyt vaan hyviä :P
Mulla on ollut kova yritys nyt panostaa kouluun! Kiinnostus ei vaan aina ole ihan hirveen korkeella, mut kirjotukset lähestyy niin pakko yrittää!
Oon nautiskellut talvikeleistä! Käytiin yks päivä Nooran kanssa tuolla kodassa nautiskelemassa nuotiosta ja kaakaostakin! Aurinkoa sais kyllä näkyä enemmän! Mutta onneks kevät tulee!
Mulla oli koneen kanssa jo pitkään ongelmia, mut toissapäivänä iskä ja veli sai tän korjattua, jes!
Veljen ja veljen tyttöystävän kissa oli mulla hoidossa viime viikonloppuna. Sen kanssa tuli touhuiltua. Sit päätin alottaa ostolakon. Nyt kun opin vihdoin käyttämään Ebayta, niin on tullut tilattua vähän liikaa juttuja, hups!
En ole ikinä oikein välittänyt teestä. Nyt kuitenkin päätin opetella juomaan! Vielä en ole ihan syttynyt, mut mä maistelen :) Alotin myös ruotsin YO-kirjotuksiin lukemisen, hyvä minä!! :)

Ps. mitä piditte tämmösestä? Mut löytää muuten snapchatista nimellä katjavaa!

4 kommenttia:

  1. Haha, ebay on niin petollinen :D
    http://fabuliciouscc.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus hei ja sun blogin ulkoasu on kiva :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥