1/31/2015

Tammikuun suosikit

Ajattelin tehdä mun ensimmäisen kuukauden suosikit postauksen vihdoin. Elikkä tässä mun tammikuun suosikkeja ->

Tämä Dermosilin Extra-voide on kyllä mun pelastus! Sain tän joululahjaksi. Purkissa kerrotaan näin: "Extra Voide on erikoisvoide kuivan ja ärsytykselle altistuneen ihon hoitoon." Mulla on aina ollut erittäin kuivat kantapäät. Kokeilin tätä ja kerta riitti! Laitoin illalla kantapäihin, sukat jalkaan ja nukkumaan. Aamulla kantapäät oli pehmeämmät kuin pitkään pitkään aikaan! Luultavasti ostan tätä lisää, kun tämä pikkupurkki loppuu.
Mun piti ostaa itselleni uusi suihkusaippua ja tämmösen nappasin kaupan hyllystä! Oon joskus aikasemminkin tätä käyttänyt. Tämä on kosteuttava ja jo suihkussa tuntee kuinka iho saa lisää kosteutta. Tykkään!
Tietenkin myös tämä ihana kello löytyy suosikeista! Sen lisäks, että tämä on hieno, tajusin kuinka kätevä rannekello. Kello kulkee joka paikkaan mukana. Tämän kellon innoittamana tilasin itselleni toisenkin rannekellon... Hups.

Mitä tykkäsitte? Teenkö tämmöisiä lisää? :)

2 kommenttia:

  1. Ihana kello! Muutkin jutut kivoja:)
    http://viiviviljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mäkin tykkään! :>

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥