1/20/2015

Uusi kello

Oon jo pitkään haaveillut rannekellosta, mutta en ole oikein mistään löytänyt kivaa yksilöä tai sitten en ole raaskinut ostaa. Pari viikkoa takaperin kuitenkin innostuin selailemaan Ebaytä, josta sitten löytyi ihana rannekello. Ja arvatkaa mitä? Kello oli tipahtanut postiluukusta, sillä välin kun kävin koululla!! Oon niin innoissani.

Tykkään tästä niin paljon!

Mulla oli tänään ihanan lyhyt koulupäivä, 10.05-11.35. Tämmöset kelpaa. Kerkee tehä vaikka mitä! Semmosten normaaleiden 8h koulupäivien jälkeen oon niin väsynyt, että lysähdän aina sohvalle kun pääsen kotiin. Nyt mulla riittää virtaa puuhata vaikka mitä. Ehkä kevään tulemisellakin on vaikutusta mun energisyyteen! Mutta nyt mun maha kurnii, joten taidan mennä kokkailemaan itselleni jotain syömistä.

Ihanaa tiistaita kaikille!

4 kommenttia:

  1. On kyllä toi kaunis kello! Tykkään :)

    VastaaPoista
  2. Hei toihan on tosi hieno kello! Superhyvä löytö :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mäki tykkään tosi paljon! :)

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥