1/08/2015

What's going on?

Hellurei! Eilen alkoi taas koulu, viimenen puol vuotta itseasiassa ennen valmistumista. Ihan hassua! Muistan, kun olin ykkösellä ja vuos '2015' tuntu niin kaukaselta ajatukselta, hui. Alotin syksyllä jo vähän suunnittelemaan valmistujaisia, mekkoa, kampausta ja sen sellasta. Nyt pitäis ihan tosissaan ruveta miettimään, hankkimaan mekkoa & lakkia. Valmistumisen jälkeen pidän välivuoden. Ajattelin tehdä töitä, kerätä rahaa ja toivottavasti myös päästä ulkomaille lomailemaan. Sit pitäis miettiä et mitä seuraavaks. Onneks siihen on vielä aikaa.

Mulla olis maanantaina myös elämäni eka hieronta! Oon jo pitkään kärsiny niskajumeista ja kivuista ja nyt sain vihdoin aikaseks varata ajan. Toivottavasti pääsen sit näistä jumeista eroon!
Mun pitäis myös alottaa autokoulun 2. vaihe. En millään jaksais, mutta pakkohan se ois..
...Ja oon menossa ens viikon lauantaina Ikeaan, jes! Mulla on ihan törkeen pitkä ostoslista, joka kasvaa vaan päivä päivältä, vaikka oon yrittänyt jo vähän karsiakin. Oivoi, heippa rahat! Saa nähä mitä kaikkee sieltä lopulta tarttuu matkaan!

PS. sain vihdoin tilattua kaukosäätimen kameraan, niin saatatte jatkossa saada asukuviakin!

6 kommenttia:

  1. Heh, varaudu siihen, että hierojalla saatat joutuu käymään 3-10 kertaakin, ennen kuin helpottaa ;) http://janika-rulla.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No huhhuh :o Kumpa vaan pääsis kivuista eroon :/

      Poista
    2. yleensä kerta ei riitä :( Mut eipä sitä ikinä tiiä. Pidän kumminkin peukkuja, ettei tarvittis hirveen montaa kertaa käyä :) jatkossa sit vaan käyt säännöllisesti, niin se kertakin auttaa ;)

      Poista
  2. Munkin pitäis käydä hierojalla, koska mulla on aina selkä ja niskat jumissa. Oon kyllä yrittänyt treenata niitä, koska sillon niitä jumeja ei niin usein tulis.. Pelottaa vaan kun kaveri puhu, että sille tuli pirun huono olo sen jälkeen kun ne "lukot" avautu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyyi!! Munki pitäis yrittää treenata noita lihaksia, en vaan ikinä muista :D

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥