2/22/2015

YO-mekko kriisi

Mä tosiaan valmistun toukokuussa (toivottavasti), hassua. Muistan kun eilisen päivän kun alotin koulun. Musta tulee sekä tarjoilija & ylioppilas. Mä oon jo muutamia viikkoja etsinyt itselleni mekkoa valmistujaisiin. Haluan ostaa sen ajoissa, että jos se ei olekaan hyvä, on vielä aikaa hommata uusi ym. Mä oon nyt löytänyt liikaa ihania enkä mä osaa päättää minkä haluaisin tilata, heh. Yksikään mekko ei ole ollut semmoinen 'rakkautta ensisilmäyksellä', joten päätöksen tekeminen ei ole helppoa. Onneks mulla on vielä pari viikkoo aikaa miettiä, ennenkö mulle tulee rahaa.
Mekot on Ebaysta, Nellyltä & Bubbleroomilta.

Mä en myöskään vielä tiedä tilaanko normaalin YO-lakin vai kaksoistutkinto-lakin.
Mistä mekoista te tykkäätte eniten?

16 kommenttia:

  1. Toi ekan rivin keskimmäinen mekko on tosi ihana, vaikka väri ei ihan ole mun mieleen :) Muutenkin tykkään kaikesta, missä on vähän pitsiä!

    http://love-ornothing.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, se on söpö. Mäki! :) Pitsi<3

      Poista
  2. Täältä myös ääni ensimmäisen rivin keskimmäiselle mekolle! :) Sievä ja just sellainen yo-henkinen. Älä ota mitään kovin suurta stressiä mekosta, itse kirjoitin viime vuonna ja hankin the mekon vasta aikaisemmin samana viikkona ;) (toki mulla oli pääsiäisen tienoilla hankittu yks tai kaks mekkoa, mutta ne oli alusta lähtien vain varmuuden vuoksi kaapissa)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha. Se on kyllä söpö :)

      Poista
  3. Täältä ääni ihan vikalle mekolle! Sopii hyvin yo-juhlaan ja lakkiin samalla ;) Samoin on sopivan kesänen muttei liikaa jos sattuukin olee sateinen päivä (...okei mitä mä selitän :DD)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, munki mielestä se on jotenkin kiva, yksinkertanen, mut kiva :)

      Poista
  4. Mä taas tykkään ekan rivin ekasta! Aivan ihana! Ite oon jo tilannut mekkoni just samalla "ehtii vielä vaihtaa" -ajatuksella. En malta odottaa, että se kilahtaa postilaatikkoon :3 Vähän pelottaa, että kuinka se istuu tällaisen lyhyen ihmisen päällä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha jep! :) Mä vaan mietin, onks se vähän liian arkinen :/

      Poista
  5. Kauniita mekkoja! Mulla itsellä oli kaksi vuotta sitten valmistuessani amiskasta tuo ylimmäisen kuvan ihan oikealla oleva kukkamekko. Se on rakkautta!
    Näistä on kyllä hankala mennä sanomaan sillä kaikki ovat niin kauniita, voisin ottaa kaappiin kaikki;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Se on kyllä sievä! :)

      Poista
  6. Mulla on ihan samainen yo-mekko kriisi meinäillään kääks!!! Löytyisipä se täydellinen jo odottamaan juhlapäivää.. ♥ Näistä valitsisin ehdottomasti ekan kollaasin jomman kumman vasemmanpuolimmaisista!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, no onneks en oo ainut! :)

      Poista
  7. Etiketin mukaan ylioppilaalla tulisi olla selkä peitettynä, hartioita ei tarvitse peittää jos on ns. paksuolkaiminen mekko :) siispä eka on mun suosikki!

    VastaaPoista
  8. Mistä eka mekko on? Ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Ebaystä :) Se on kyllä söpö! :)

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥