4/06/2015

Kun 24h ei riitä

Mä oon niin väsy. Mulla alkoi työssäoppiminen. Oon aina töiden jälkeen niin väsy etten jaksa tehdä mitään. Joten pahoittelut etten ole kirjoitellut tänne! Vielä 24 päivää töitä, sen jälkeen koulu ohi ja mulla on tälle blogillekin sitten kunnolla aikaa. Be patient! Kaikki vapaapäivät mä vaan nukun ja makoilen sohvalla ja katon rästiohjelmia, jotka on jäänyt töiden takia katsomatta. Mulla on huomenna vapaapäivä ja koska saan nukkua pitkään, ajattelin käyttää hetken teille kirjotellen.


Päivät on pidentynyt todella nopeasti, vielä kahdeksankin aikaan on valoisaa. Ja tänään kuulin ensimmäistä kertaa jo lintujen laulua. Kesä tulee! :) En malta odottaa sitä lämpöä, aurinkoa ja vihreyttä! Ja kesän tullessa koulukin loppuu ja alkaa vapaus. Mahtavaa! Sitä odotellessa!

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia, oot tosi nätti! :-) Ja kevät on kyllä aina yhtä stressin aikaa, onneks se kesä tulee kohta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) No älä muuta sano :)

      Poista
  2. Oot nätti ja tosi kivoja kuvia! :) Jyväskylän tyttöjä täälläkin!

    http://m-stay-fresh.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥