5/05/2015

Lomalla viimeinkin!

Mulla alko vihdoin viime torstaina kesäloma! Tulinkin suoraan iskän luo suunnitelmissa aloittaa siivous juhlia varten. Noh, en ole saanut oikein mitään aikaseks. Mulla oli hirvee into vielä viikko sitten ja ootin innolla, et pääsen siivoilee ja järjestelee, mutta nyt mun motivaatio on jossain todella kaukana. Mä luulen, että toi meidän olohuoneen remontti, joka ei oikein etene vie ainakin vähän mun intoo. Eilen kuitenkin sain itteni ulos ja aattelin et alotan siivoomaan meidän pihaa ja sitten alko vesisade, blaah. Noh, huomenna haen enon taas tänne auttelee niin jos taas sais jotain aikaseksin :)

Vappu mulla meni aika rauhallisin merkein. Vappuaattona siskontyttöjen kanssa tehtiin munkkeja ja käytiin saunassa ja vappupäivään sitten kuulu Suomen peliä ja leffailtaa.

Käytiin myös Kuopion matkuksessa pari viikkoo sitten. Käytiin pyörimässä matkuksessa ja Ikeassa. Tuli sieltä muutamat ostoksetkin ostettua mm. t-paita, rantamekko ja uudet verhotangot.

Mitä teille kuuluu? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥