5/10/2015

Väriestejuoksu 2015

Eilen täällä Jyväskylässä järjestettiin ensimmäistä kertaa Väriestejuoksu-tapahtuma. Mä bongasin sen muistaakseni ensimmäisen kerran Facebookista ja päädyin sitten klikkaamaan mainoksesta. Hetken tutkiskeltua innostuin heti ja niimpä päädyttiin kaverin kanssa ostamaan sinne liput! Tapahtumahan on siis sellanen, että siinä on 5 kilometrin reitti, jonka varrella on sitten erilaisia esteitä ja väripisteitä, joissa sun päälle heitetään värijauhetta. Kaikki esteet saa halutessaan kiertää. Parasta koko tapahtumassa on se, että sinne voi mennä minkä ikäiset ja kuntoiset ihmiset vaan. Sen saa halutessaan juosta tai vaikka kontata oman fiiliksen ja kunnon mukaan!

Mulla oli ainakin eilen todella kivaa! Meille kyllä sattu aika huono sää. Tuuli kovasti, oli kylmä ja sato vielä vettäkin. Mut kyllä me silti nautittiin ja pidettiin hauskaa! Mietittiin kaverin kanssa, että voitais mennä jopa ens vuonna uudestaan! Suosittelen tota kyllä kaikille, ketkä ei oo vielä kokeillu! :)
Tossa alla on vielä mun tekemä video sieltä.

2 kommenttia:

  1. 'Mikä kamera sulla oli tuossa mukana?:) Oon itse menossa Kuopion Väriestejuoksuun elokuussa niin mietin että tällainen video oli hauska tehdä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli SJCAM-merkkinen actionkamera. Saman tyylinen kuin Gopro, mutta halvempi :)

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥