6/11/2015

Greece is waiting

Mä sain valmistujaislahjaksi matkalahjakortin. Olisitte nähnyt mun ilmeen kun sain sen, heh :D En ole ikinä käynyt muualla kun Ruotsissa, mutta oon jo hyvin pitkään haaveillu ulkomaanmatkasta. Mulla olikin ajatuksena, että nyt välivuotena säästän rahaa, että pääsisin reissuun, mutta nyt ei onneks tarvii.
Tosiaan eilen varattiin lennot ja hotelli. Me lähetään elokuun alussa kahdeksi viikoksi Kosille, Kreikkaan! Mua vähän jännittää, kun en ole ikinä ollut lentokoneessa, hui.
Olisko teillä vinkkejä ensi kertaa matkustavalle? Tai jos ootte käynyt Kosilla ja teillä on mielessä jotain hyviä aktiviteettejä tai nähtävyyksiä niin kertokaa! Mua kiinnostais! Tai jos teillä on postauksia Kreikan/Kosin matkasta niin haluaisin enemmän kun mielelläni lukea niitä.

© kuvat Googlen kuvahausta

8 kommenttia:

  1. Oi, Kos on ihana paikka! :) Me oltiin siellä 2 vuotta sitten. Täältä löytyy jonkinlainen matkapostaus reissusta: http://diamondsandpearlsbyjulia.blogspot.fi/2013/06/week-in-paradise.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä uskon! :) Mäpäs käyn lukasemassa :) ->

      Poista
  2. Oi ihanaa! Just kolme viikkoa sit oltiin poikaystävän kanssa Kosilla viikko, yhden matkapostauksen olen jo ehtinyt lukemaan, mutta lisää on tulossa vielä :-) Eli käy ihmeessä sillon tällön tarkistamassa blogini, saan kyllä kesän aikana ne kaikki tehtyä! :-) En jaksa nyt tähän kirjottaa kaikkea, mut postauksissa kerron kyllä kaiken matkasta! :-D Kos oli aivan ihana paikka! <3

    http://heavenonearth-juuuli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lukemaan :-D Siis tekemään!

      Poista
  3. Oi ihanaa! Mä oon kuullu tosta Kosista tosi paljon hyvää. :) Se nousu ekaks tuntuu ihan kamalalta, mut sit hetken kuluttua se onki ihan jännää. :D

    VastaaPoista
  4. Oi vähänkö kiva! :) Mä olin Rodoksella just viime syksynä ja tykkäsin tosi paljon, Kreikka on ihana paikka♥ Hauskaa reissua sulle!

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥