6/30/2015

Sunny day

Sunnuntaina oli ihanan lämmin ja aurinkoinen päivä, joten ajateltiin käyttää se hyödyksi Nooran kanssa. Käytiin siis napsimassa muutamat kuvat. Kuvissa myös näkyy mun uus rantahattu, jonka tilasin Kreikan matkaa varten. Käytiin myös illalla vielä rannalla, mutta vesi oli niin kylmää, etten vieläkään uskaltanut heittää talviturkkia. Ehkä sitten heinäkuun puolella. :) Onko muut jo heittänyt talviturkin?

Ps. On muuten ihan kauheeta, että Noora on mennyt pituudessa mun ohi. Muistan kun hoidin sitä, kun se oli vauva, apua!

4 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia! :) Kyllähän se vesi on vielä aika kylmää, mutta olen jo käynyt neljä kertaa uimassa. Kyllä sinäkin uskallat! :)

    http://minunvalokuvia.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ehkä joku päivä :D

      Poista
  2. Mä heitin talviturkin yli kuukausi sitten... :D Oli muuten kylmää!!

    Jos muuten haluat, ettei sivupalkin kuviin tule otsikkoa, niin laita otsikoksi ja siinä se, ei otsikkoa! :-) Itseäni häiritsi omassa blogissani nuo otsikot.

    http://pirstaloitunut.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyi, uskon! :D Joo, mä oon yrittänyt ja niin ennen teinkin, mut jostain syystä se ei hyväksy sitä enää :(

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥