7/07/2015

Lately VIA phone

Puhelimeen kertyy yllättävän paljon kuvia. Ajattelin tulla teille kertoo mun viime aikaisia kuulumisia, noiden puhelimeen kertyneiden kuvien avulla. Osan oon julkaissut Instagramissa ja Snapchatissa, mutta osa on tainnut jäädä kokonaan julkaisematta.
+6
1. Oon epätoivosesti yrittänyt ottaa aurinkoa, sain toissapäivänä itsellleni ekat rusketusrajat, jee!  2. Käytiin siskon ja siskonpojan kanssa rannalla piknikillä. 3. Kesän ensimmäinen irtojätski, mango-meloni.4. Käytiin myös yks päivä Nooran kanssa ostamassa jätskiautolta jädee, nam!+7
1. & 2. Selfieitäselfieitä. 3. Linnanmäellä käydessä oli pakko ostaa metrilakuja, namii. 4. Yks päivä epätoivoisesti odottelin, että aurinko tulis pilvestä pois, että pääsisin rannalle.
+8
1. Kata & Katri järjesti mun synttäripäivänä mulle yllätykseks piknikin! 2. Herkuttelin yks päivä tortilloilla. 3. Käytiin siskon kanssa viime viikolla nautiskelemassa ihanan kesäpäivän kunniaks yhdet siiderit Musta Magia ravintolalaivalla. 4. Viime viikolla myös tehtiin & nautiskeltiin toisen siskon kanssa kolmen ruokalajin illallinen, bueno!

Mitä teille kuuluu?

2 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia :) Toi mangojäätelö näyttää hyvältä, pitäis varmaan itekkin maistaa!

    http://joannabelieve.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Se on kyllä ihan älyttömän hyvää, suosittelen! :)

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥