7/20/2015

Maalla

Oon ollut varmaankin suurimman osan kesästä iskän luona maalla. Tuun tänne aina mielelläni vaikka pidemmäksikin aikaa. Olen yleensä mieluummin täällä, vaikka kaupungissa oliskin paljon enemmän tekemistä. Täällä on niin rauhallista. Tää on myös mun kotikoti, joten senkin takia viihdyn täällä hyvin paljon.

Nyt kesällä on tullut otettua aurinkoa & toivottua, että ruskettuisin mutta rusketun aika huonosti. :( Olen myös ihastellu kukkia, käynyt kävelemässä ja tietty herkutellut marjoilla. Kaupassa mansikat on törkeen kalliita (ainakin mun budjetille), mut onneks täällä on aika paljon metsämansikoita, nam! Kävin myös vähän keräilemässä mustikoita, mutta mua laiskotti enkä jaksanut kävellä kovinkaan kauas ja en löytänyt hyviä paikkoja. Tänään lähden ettimään, jos löytäisin kunnon apajan ja saisin kerättyä itelleni mustikoita pakkaseen.

4 kommenttia:

  1. Aijai miten ihania kuvia! Ihania nuo metsämansikat tuommoisia pikkusia! :D Tosi kiva postaus kaikin puolin ja mukava ulkoasu.

    Vimppumoi.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Apua, ihania kuvia! <3

    http://sanninenblog.blogspot.com/

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥