8/10/2015

Aamurutiinit

Herääminen. Näin lomalla oon heräillyt 9-12 aikoihin. Olen tosi hidas heräämään ja mulla onkin tapana aina jäädä sänkyyn pötköttelemään ja heräilemään. Jopa arkena, välillä meinaa tulla sitten hirveä kiire.

Aamupala. Oon innostunut ihan hirveesti näistä Elovenan valmispuuroista. En pysty syömään normaalia kaurapuuroa, ei vaan ole mun juttu, mut näitä syön enemmän kuin mielelläni. Yleensä lisään myös marjoja tai hilloa.
Kasvot & hampaat. Oon nyt tykästynyt tähän Neutrogenan puhdistusgeeliin ja sillä siis pesen mun kasvot aamuin & illoin. Tietty myös hampaiden pesu. Tällä hetkellä onkin käytössä tuo Pepsodentin White Now.

Meikkaus & hiukset. Mä en ihan hirveesti meikkaa. Meikkivoide, eyeliner & kulmat. Ripsarin ja aurinkopuuterin laitan, jos on aikaa ja jos haluan laittautua vähän enemmän. Hiukset yleensä vaan harjaan ja suoristan. Mulla on aika usein hiukset ponnarilla.

Pukeutuminen. Sit vaatteet päälle ja menoks! Mä en ole semmonen, että ihan hirveesti sunnittelen mun asuja. Mulla ei vaan oikeen ole silmää sellaiselle. Laitan yleensä mukavat vaatteet, ehkä kellon tai jonkun korun. Katon peilistä oonko tyytyväinen ja sit vaan menoks!

PS. Oon just tällä hetkellä lentokoneessa menossa kohti Kreikkaa! Seuraavat kaksi viikkoa olen siis Kosin saarella. Sen jälkeen voitte varautua postausvyöryyn! Pitäkää peukut pystyssä, että kaikki menee hyvin! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥