8/26/2015

Kos photo diary

Kaksi viikkoa vietettiin Kreikan auringon alla ja nyt ollaan vihdoin takaisin Suomessa! Pakko myöntää, että kyllä jo vähän kerkesi koti-ikävä tulla. Mutta ihan huippu reissu oli kuitenkin! Kerettiin tehdä vaikka mitä ja tekemistä olis riittänyt vieläkin vaikka kuinka! Käytiin mm. 3 saaren risteilyllä, Turkissa & vuoristokylä Ziassa! Reissuista tulee tarkemmat postaukset myöhemmin, olkaa kuulolla!
Nyt kuitenkin kuvapläjäys ja vähän juttua meidän reissusta.

Kosilla oli joka päivä reippaasti yli +30 astetta ja yölläkin lämpötila laski vaan +24 asteeseen. Me majoituttiin kahdessa eri hotellissa ylibuukkauksen ym. takia. Ensimmäinen hotelli oli siisti, meillä oli iso huone & ihana uima-allas, jossa uitiin joka päivä! Toisella viikolla siirryttiin pienempään hotelliin, joka oli lähempänä keskustaa.
Kos oli kyllä todella mukava paikka ja kreikkalaiset oli tosi ystävällisiä! Tosi monet myös tunnisti meidät suomalaisiksi ja aina jostain kuului "moimoi" tai "tervetuloa", hassua!
Kosilla oli uimarantoja tosi paljon & kojuja ja ravintoloita oli joka paikassa. Käytiin usein päivällä nauttimassa shoppailujen lomassa kylmää juomista ja pientä purtavaa. Shoppailtiin myös melkein joka päivä. Kosin keskustassa on semmosia hauskoja kujia joiden varsilla on kauppoja, kojuja ja ravintoloita. Kujilla myös vähän varjoisampaa, joka oli parasta siellä paahtavan kuumassa säässä!
Käytiin myös katsomassa Hippokrateen puuta ja vierailtiin Johanniittain ritarikunnan linnassakin.

Yhtenä päivänä vuokrattiin sellainen rantakirppu ja päätettiin lähteä kiertämään vähän Kosin saarta. Ajettiin ensin Zian vuoristokylään. Alunperin meidän oli tarkotus jäädä sinne katsomaan auringolaskua, mutta meidän menopeli piti palauttaa ennen sitä. Sieltä sitten lähdettiin ja matkalla pysähdyttiin uimaan Marmarissa ja sitten ajettiin Tigakin kautta takaisin Kosin kaupunkiin! Meinattiin matkalla eksyäkin, mutta onneks hetken pyöriskelyn jälkeen löydettiin takas oikealle tielle ja viimein perillekin!

Reissu oli kyllä ihan huippu ja voisin kyllä joskus tulevaisuudessa lähteä uudestaankin Kreikkaan! Ensimmäinen kunnon ulkomaanmatka on nyt takana ja paljon uusia hyviä muistoja! :)
Paljon reissuun liittyviä postauksia on tulossa, joten stay tuned!

1. waude mitä kuvia... ♥ Tosi upeita! Kreikka on kyllä niin mahtava ja kaunis paikka :) Ite kävin viime kesänä Rodoksella ^^

1. Kiitos! :) Niin on, aijaa! :)

2. Upea tuo banneri! Tosi herttainen :3

3. Oi! Ihanan näköstä :) Ihan kuin joku paratiisi! Tosi kiva blogi sulla.

4. Tosi usein blogiessa kaikki matkakuvat jostain rantalomalta näyttää samalta, nää oli erityisen kivoja kuvia!

5. Aivan ihania kuvia! Ja sun blogillas on kiva ulkoasu :)

6. Tosi ihania kuvia, kumpa itsekin pääsisi taas etelän lämpöön <3 Ulkoasukin on kaunis!

7. Tälläiset postaukset eivät sitten mitenkään päin helpota tätä niin kovasti vellovaa kaukokaipuuta! Onneksi tulevalle vuodelle on suunnitelmissa niin monta ulkomaanmatkaa, joista taas seuraava jo viikon kuluttua, että pysyn vielä järjissäni :-D Upeita kuvia!

1. Noniin, kiva! :) Kiitos! :)

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥