9/13/2015

Autumn must-haves

1. Syystakki. Mulla muutama syystakki on, mutta takkeja ei voi koskaan olla liikaa, eihän? Itseasiassa tilasinkin jo yhden syystakin ja näätte kuvia siitä heti kunhan se kotiutuu! Sen pitäis ensi viikolla tulla, can't wait!

2. Huivit on myös kovin tervetulleita! Opin vasta viime talvena käyttämään huiveja, joten mun huivivarastoa täytyy täydentää. Isoja & paksuja huiveja, yksivärisiä & kuviollisia. Huivit on vaan niin kiva asuste!

3. Neuleita. Oon yrittänyt ettiä itelleni tollasta pitkää neuletta. En oo vielä löytänyt kivaa & mun kukkarolle sopivaa, mutta etsintä jatkuu! Normaaleja neuleitakin haluaisin lisää! Kaikissa ihanissa väreissä kuten esimerkiks viininpunasena ja harmaana. Oon kunnon vilukissa ja neuleet on kyllä mun syksyn & talven pelastus.

4. Hattu. Oon innostunu hatuista ja tilasinkin itselleni ton tyylisen hatun. En tiiä vielä edes, että sopiiko se mulle, mutta se selviää kunhan paketti tulee & pääsen sovittamaan! Oon innostunut nyt syksyn myötä kokeilemaan uusia juttuja. Viime vuonna en olis voinut kuvitellakaan pitäväni tollasta, mut nyt vaan haluan poistua siltä mun mukavuusalueelta ja kokeilla uusia juttuja!

5. Farkut. Mulla on ehkä kahdet käyttökelpoiset farkut mun vaatekaapissa tällä hetkellä, joten mun pitäis todellakin hankkia itelleni uudet yksilöt. Hankintalistalla on perus mustat farkut ja tollaset vaaleetkin olis kivat! Oon myös miettinyt, että hommaisinko myös revityt farkut. Täytyy kattoa mihin kaikkeen mun kukkaro venyy, heh!

6. Nilkkurit. Mun viime vuonna ostamat nilkkurit rupee olee siinä kunnossa, että niitä ei voi kohta enää käyttää, joten kenkäkauppa odottelee. Tommoset ihan perus mustat haluaisin. Tosin matalammilla koroilla, koska mä en vaan hallitse korkokengillä kävelyä! :D

6 kommenttia:

  1. superkiva postaus! :) Munkin ostos listalla on aika samoja juttuja kuin sulla :) etenkin tollaset ihanat nilkkurit ois pakko saada ♥
    fashionsituation.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Mullakin ois ostoslistalla uudet, kivat ja hyvät farkut. Ei vain ole vielä osunut silmään ostettavan arvoisia yksilöitä :D Toivottavasti sun kukkarollekin sopivat farkut löytyy ja päätyy vaatekaappiisi!
    Heitin sulle myös blogihaastetta: http://lapsiluonnon.blogspot.fi/2015/09/8-minuuttia.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Voi kiitos, käyn kurkkailee! :)

      Poista
  3. Ostoslistalla täälläkin hattu! Epäilyttää vain, että osaanko käyttää..
    käy hei tsekkailemassa mun blogi myös, sieltä löytyy mm. tällähetkellä käynnissä oleva arvonta! :)

    http://millakristiinan.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mulla sama ongelma! :D Joo, meen kurkkailee! :)

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥