9/04/2015

Kreikan ostokset

Kreikan reissulla tuli shoppailtua aika paljon. Haluaisin nyt esitellä teille mun ostokset, joten here we go! ->
Mä tarvitsin itselleni hieman pienempää laukkua, koska mun laukku, jota oon käyttänyt on aika iso. Tää oli jotenkin tosi kiva ja myyjä anto vielä hyvän hinnan niin päätin sitten ostaa tämän yksilön. Just sopivan kokonen mun käyttöön, jippii! :)
Nää kengät on itseasiassa Turkin puolelta. Kaveri shoppaili siellä ihan innoissaan kenkiä, koska oli niin halpaa niin innostuin sitten itekkin ostamaan itselleni yhdet lenkkarit.
Kosilla oli pari liikettä missä myytiin Victoria's Secret tuotteita. Oon jo pitkään haaveillut saavani itselleni jonkun hyvän VS tuoksun, joten ostin itselleni tämän Amber Romancen. Tykkään tuoksusta kyllä tosi paljon!
Kosilla oli tosi monta kojua ja liikettä missä myytiin halvalla koruja ja en vaan yksinkertaisesti voinut välttyä ostamasta jotain itsellenikin. Tuo sormus on aivan ihana ja rakastuin tuohon ankkuri rannekoruun heti kun sen näin!
Ostin myös tällaiset löysät housut itselleni. Nää on tosi mukavat päällä ja tykkään tästä kuosista. Kosilla ei ollut kovin paljoa vaateliikkeitä, oli muutamia kojuja ja pari liikettä missä myytiin jonkinlaisia vaatteita mutta esim. H&M tai muita liikkeitä saarella ei ollut. (Ainakaan me ei löydetty) Mutta ihan hyvä niin, puhuttiinkin kaverin kanssa, että ihan hyvä kun ei ollut, oltais muuten käytetty niihin kaikki meidän rahat! :D

Siinä nyt oli suurin osa mun ostoksista. Mitäs piditte? :)

4 kommenttia:

  1. Oot kyllä kivoja ostoksia tehnyt! :) Toi laukku ja käsikoru varsinkin!♥ VS.n tuotteet on kans aina ihania, ja toi amber romance on kyllä tosi kivan tuoksunen!
    http://anskisss.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, samaa mieltä! :))

      Poista
  2. Tosi ihania ostoksia! Kreikka on kyllä aikamoinen shoppailu paratiisi :3 Itekkin kävin siellä viimekesänä ja tuli ostettua vaikka mitä! Tosi kiva etenkin toi ekan kuvan laukku ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, niimpä. :D Kiitos, mäkin tykkään! :)

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥