9/16/2015

New hair

Syksy on mulle sellasta aikaa, että haluan jotain uutta. Uusia vaatteita, uusia sisustusjuttuja tai uuden hiustyylin. Haaveilin jotain uutta mun hiuksiin. Olin kyllästynyt jo mun hiuksiin. En koskaan jaksanut tehdä mun niille mitään. Yleensä vedin ne aina vaan ponnarille tai nutturalle. Sitten rupesin haaveilemaan lyhyemmistä hiuksista. Tosi monet on leikannut nyt lyhyeks & rupesin miettimään, että pitäiskö itsekin. Monta kertaa mietin sitä, mutta sitten päädyin aina siihen tulokseen, että en uskalla. Noh, veljen tyttöystävän kannustamana mä leikkasin lyhyet!! Nää on niin kivat, freesit ja hyväkuntoset nyt, tykkään tosi paljon!!


Mitä te tykkäätte?

8 kommenttia:

  1. Sopii sulle todella hyvin. Kehystävät kauniisti kasvojasi! :)

    VastaaPoista
  2. Noi sopii sulle kyllä hyvin! :) Tuollaset hiukset antaa tietynlaista särmää ja ryhtiä tyyliin. Mäkin leikkasin just lyhyemmäksx) ja nimenomaan leikkasin malttamattomana ite, pitäs varmaan mennä kampaajalle tasotuttamaan nää...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Niimpä :) Aijaa, haha! :D

      Poista
  3. ihanat!!

    http://kolmekertaakolme.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. On kyllä upeat hiukset! :) Mä mietin viimeks et jos leikkaisin kans reilusti lyhyemmäks, mutten uskaltanut. :D Ehkä vielä joskus. :D

    http://jennislullaby.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) On nää paljon helpommat & terveemmät nyt, suosittelen! :) Ja hiukset kasvaa aina takas ;)

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥