10/07/2015

Blogiystäväkirja

Suosikki...

Kaupunki? Helsinki! Oon vaan ihan rakastunut Hesaan! Haluaisin muuttaakin sinne, jos vaan olis varaa!

Lomakohde? En ole Suomen lisäks käynyt kuin Ruotsissa & Kreikassa, joten noista kahdesta on pakko valita Kreikka!

Biisi? YOUNGHEARTED - Hetkeksi.

Ravintola ja annos? Hmmm.. Mä en kovin hirveesti käy ravintoloissa niin tää on kyllä vaikee.. Pakko valita kyllä Vapiano & kanapasta.

Juoma? Mehu tai sitruunavesi.

Leffa? The Fault in Our Stars, Magic Miket, Pitch Perfectit, The Blind Side ym! :)

Sarja? Pretty Little Liars, Vampire Diaries, The Originals, Desperate Housewives jne.

Kirja? En osaa sanoo, oon lukenut harmillisen vähän...

Asu? Viinipunaiset farkut, valkoinen peplum paita & korkkarit.

Meikkituote? Ebaystä tilaamani luomiväri!

Hiustuote? Four Reasons Moisture Mist

Sovellus? Instagram & snapchat.

Instagrammaaja? Hmm.. Saijis

Aamurutiinisi? Aamupala! En vaan pysty olla syömättä aamupalaa. Ja vaikka syön aamupalan, mulla on nälkä jo ennenkö kerkeän kouluun/töihin, haha!

Mitä vaatekaapista löytyy? Liian tylsiä vaatteita. Haluan paljon uusia kivoja vaatteita!!

Mitä pakkaat mukaan matkalle? Vaatteita -liikaa-, kosmetiikkaa, hygieniajutskut, lääkkeitä yms!

Mitä teet kotona, kun kukaan ei näe? Jos radiosta tms. tulee hyvä biisi vedän täällä kunnon tanssimuuveja! :D

Mitä laukustasi löytyy aina? Ponkkareita, rahapussi, avaimet & laturi.

Viimeisin sisustusostoksesi? Tollaset pallovalot mun peiliin. Ne näkyykin siinä mun syyssisustus-postauksessa! :)

Viimeisin Whatsapp-viesti? Kaverin kanssa höpöttelin kuulumisista.

Kotikaupunkisi paras paikka shoppailuun, syömiseen ja drinkeille? Noh, keskusta! Sieltä löytyy kaikki! :D

Mitä ostoslistallasi on tänä syksynä? Uusi talvitakki & Lushilta kaikkee kivaa.

Paras tapa tuhlata 50 euroa? Ruokakauppaan! Opiskeluaikoina mulla ei ollut ikinä jääkaapissa mitään, nyt kun saan enemmän rahaa pidän huolen siitä, että mulla on syömistä.

4 kommenttia:

  1. jee mahtavaa että postailet näin mukavalla tahdilla :))

    VastaaPoista
  2. Näitä blogiystäväkirjoja on kyl tosi kiva lukea, saa bloggaajasta aina jotai uutta informaatiota :) Ihana koira tossa vikassa kuvassa<3 Minkä rotuinen?:)
    http://jenicaaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :) Se on sekarotuinen; norjan harmaata hirvikoiraa, suomen ajokoiraa & suomen pystykorvaa löytyy tuosta karvaturrista! :)

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥