10/10/2015

Ensimmäinen Livbox

Sain tiistaina mun ensimmäisen Livboxini! Ajattelin jakaa sen sisällön & mun mielipiteet myös teidän kanssa, joten enjoy!
1. Vaseline Essential Healing Spray"Essential Healting Spray kosteuttaa sekä syvähoitaa ihoa. Levittyy ja imeytyy nopeasti." Tää on ihana! Tää levittyy oikeasti todella helposti & nopeasti sekä on tosi riittoisaa. Oon muutenkin innostunut enemmänkin näistä spray-jutuista, niin helppoja levittää!

2. Pepsodent White Now Gold. "Valkaiseva hammastahna, joka antaa säihkyvän valkoisen hymyn jo 1. harjauksella. Säännöllisesti käytettynä se poistaa myös tummentumia ja kirkastaa hymyä asteittain." Tää on mulla aikasemminkin käytössä & nytkin kylppäristä löytyy yksi vajaa tällainen. Oon tykännyt, mutta valitettavasti mulla ei toimi tuo valkaisu. Oon jo pidemmän aikaa käyttänyt, eikä siltikään ole hampaissa muutoksia, höh. Silti toivoa täytyy pitää yllä ja jatkan tän käyttöä! ;)

3. L´occitane Almond Shower Oil. "Suihkuöljy muuttuu veden kanssa ylellisen pehmeäksi vaahdoksi, joka jättää ihon satiinin pehmeäksi ja hyväntuoksuiseksi" Tää todella muuttaa "muotoaan" veden kanssa, hassua! Oli kyllä ihanan tuntuinen & tuoksuinen iho tämän käytön jälkeen!

4. SkinGain. "SkinGain sisältää ainutlaatuisen 1. & 2. tyypin kollageenin yhdistelmän, joka paitsi tuo kollageenia luonnollisella tavalla elimistöösi, myös laukaisee kehosi kollageenin muodostumisreaktion käyntiin." En ole vielä päässyt tätä kokeilemaan, mutta tätä täytyisi käyttää päivittäin, jotta tuloksia huomaisi, joten en usko kehossani näkyvän suuria muutoksia.

5.Lumene Nude Perfection Glow. "Heleyttävällä meikkivoitella luot kevyesti peittävän lopputuloksen, joka antaa ihon oman sävyn kuultaa läpi. Meikkivoide kosteuttaa ihoa tehokkaasti ja sen koostumus on vallankumouksellisen kermainen & kevyt." Tää on huippu! Mun tän hetkinen meikkivoide on ihan surkea, se ei pysy kauaakaan & "rapistuu" pois. Tää pysyy hyvin, näyttää tasaiselta & kosteuttaa. Tykkään!!

6. Schwarzkopf Moisture Kick - kosteuttava muotoiluvoide & Color Freeze lämpösuojavoide. "Moisture Kick kosteuttaa hiukset sekä palauttaa hiusten kosteustasapainon. Color Freeze ravitsee värjättyjä hiuksia suojaten niitä lämmöltä." Moisture Kickiä en ole vielä kokeillut, mutta oon aivan varma, että se auttaa pitämään mun sähköiset hiukset kurissa. Tää Color Freeze kans on kiva! Helppo levittää & huomasin ettei mun hiukset ollut tämän käytön jälkeen yhtään niin sähköiset kuin aikasemmin, auttoi siis siihenkin!

Siis tää boxi tuli ihan kuin tilauksesta, mulla oli just esim. meikkivoide & hammastahna loppumassa ja nyt sain ne molemmat, haha!

PS. Mun blogi on ehdolla Indiedays Blog Awards- kilpailussa, käykäähän äänestämässä. Olen otettu jokaisesta saamastani äänestä!Äänestämään pääsette tästä tai blogin sivupalkista löytyvästä linkistä, kiitos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥