10/08/2015

Sisustusideoita

Mulla on ihan älytön sisustusinto tällä hetkellä! Haluaisin pistää koko kodin uusiks, harmi vaan, ettei mulla ole siihen varaa, haha. Koko sisustusinto alkoi siitä kun päätin, että haluan vaihtaa sängyn. Mun tän hetkinen sänky on nätti & tykkään siitä tosi paljon, mutta se keikkuu ja natisee aina kun siihen istuu tai kääntää vaikka kylkeä, ärsyttävää, hmh. Ajattelinkin siihen vaihtaa ihan tavallisen parisängyn.
Siitä se ajatus & sisustusideat sitten lähtikin lentoon! Olen jo monta päivää selaillut netistä kuvia ihanista makuuhuoneista & etsinyt inspiraatiota. Ihania makuuhuoneita löytyi ja keksinkin jo miten haluan mun alkovin sisustaa, kunhan saan uuden sängyn.
Haluan käyttää harmoonisia värejä, pehmeitä kankaita & paljonpaljon tyynyjä! Haluan myös ihanan röyhelöisen helmalakanan, mistähän sellaisen sais kohtuuhintaan? Mitä te tykkäätte näistä mun ideoista? Mä laitan kuvia sitten, kunhan saan mun alkovin valmiiksi! Can't wait!

PS. Käykäähän kurkkaamassa & tykkäämässä myös blogin Facebook-sivusta, joka löytyy täältä!

2 kommenttia:

  1. Hellurei! Täällä yksi kilpasisko :) sulla on tosi kiva blogi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! :) Onnea kisaan! :)

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥