10/15/2015

TOP 4 Instagrammers

Ajattelin, että olisi hauska jakaa teidän kanssa muutama mun lemppari Instagrammaaja! Toivottavasti joku teistä löytää näistä lisää seurattavaa Instagramiin. Musta olis myös kiva, jos kertoisitte mulle myös teidän lemppari Instagram-profiileja, olisi itsekin kiva löytää uutta seurattavaa, bring it on!
@alexadagmar Alexan profiili on täynnä toinen toistaan suloisempia, mielenkiintoisempia & inspiroivia kuvia. Näitä kuvia katsellessa tuun jopa hieman kateelliseksi, miten joillain on vaan niin hyvä esteettinen silmä. Oon niin kade, haha! Aivan ihastuttava profiili!
@vsilvi Silvin instagram on mulle vielä aika uusi tuttavuus, mutta ihastuin siihen heti! Ihania, pirteitä & värikkäitä kuvia! Mulle iskee pieni kuvausinspis näitä kuvia katsellessa, heh! Tulee oikein hyvä fiilis, kun selailee näitä ihastuttavia kuvia. :)

@roosanorja Roosan instagram on täynnä toinen toistaan tyttömäisempiä & suloisempia kuvia. Hänen kuvien selaamista voisi vain jatkaa ja jatkaa, aivan ihania! Kuvissa vilahtelee myös tuo suloinen karvaturri nimeltä Onni. Kukapa ei rakastaisi katsoa kuvia suloisista koirista?

@saijis Saijan instagram sisältää paljon erilaisia & monipuolisia kuvia - jokaiselle löytyy varmasti jotakin josta tykätä! Löytyy ihania kuvia Saijan kauniista kodista, ruokakuvia (nam!) & asukuvia ja paljon muuta. Saijalla on kyllä silmää kuvata vähän tavallisemmatkin asiat, tykkään!

Ps. Kuvaa klikkaamalla pääsette kurkistamaan profiileja tarkemmin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥