11/21/2015

Elämäni aakkoset

Aurinko. On ihanaa, kun aurinko paistaa. Se virkistää mielen heti!
Bloggaus. Tää homma on vaan todella mukavaa.
Elokuvat. Tykkään tosi paljon katsoa elokuvia.
Helsinki. Oon aivan rakastunut Helsinkiin. Ne kauniit talot & puistot.
Isä. Iskä on mulle todella tärkeä ihminen.
Joulu. Jouluintoilija ilmoittautuu!
Kesä. On ihanaa kun on lämmintä, aurinko paistaa & ihmiset on hyvällä tuulella. Pari viime kesää ei ole ollut erityisen lämpöisiä, mutta toivotaan että ensikesä olisi kunnon hellekesä!
Luppa. Mun oma rakas & hölmö koira!♥

Matkustaminen on mukavaa. On kivaa nähdä uusia paikkoja ja tutustua erilaisiin kulttuureihin. Haluaisinkin vaikka heti lähteä jonnekkin etelään lämpöiseen.
Nukkuminen. Oon kunnon unikeko ja nukkuminen on parasta.
Perhe. Meillä on perheen kanssa tosi hyvät välit ja vietetään aika paljon aikaa yhdessä!
Ruoka. Noh, ruoka on vaan hyvää.
Sisustaminen. Tykkään sisustamisesta tosi paljon. Ostaisin varmaan koko ajan uutta ja vaihtaisin sisustusta, jos vaan olis tarpeeksi rahaa, haha!
Talvi. Pakkasesta & loskasta huolimatta talvi on mun mielestä todella kaunis vuodenaika.
Vesi. En tykkää juoda vettä, mut suihkussa lotraaminen ja uiminen on pa-ras-ta!
Yksiö. Tää mun oma pieni yksiöni rupee olemaan ihanan kotoisa & viihdyn täällä todella hyvin!
Öinen tähtitaivas. Mulla on aina joskus tapana, varsinkin poutaisina pakkasöinä mennä ulos ja tuijotella tähtitaivasta. Se vaan on todella kaunis.

8 kommenttia:

  1. Sulla on kyl aivan ihana blogi. Ihana ulkoasu ja ihania kuvia.
    Mun on pitäny tehä monesti tää sama postaus, mut muutama kirjain jää aina vajaaksi :p

    http://paula-thewolf.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) No niin mullakin jäi! :D

      Poista
  2. Nää elämäni aakkoset -postaukset on aina niin kivoja luettavia, kertoo ihmisestä todella paljon :) Tykkäsin!

    VastaaPoista
  3. Ihana postaus! Sul on kans tosi kiva ulkoasu täällä :)

    VastaaPoista
  4. Löyty paljon samoja asioita mitä oisin myös itse laittaneut omaan samalaiseen postaukseen! :)
    http://jenicaaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥