11/13/2015

Essence

Essencen meikit on mulle vielä aika uusi tuttavuus. Mä näin ohimennen täällä Jyväskylän Minimanissa noin kuukausi sitten ohi mennessä, että sinne oli tullu joku uusi meikkihylly ja ajattelin, että jotain "huonoa halppiskamaa varmaankin" enkä tutustunu niihin silloin sitten tarkemmin. Sitten luinkin jostain blogista näistä ja niitä suositeltiin kovasti. Kävimpä sitten yksi päivä Minimanista haalimassa kaikkea tarpeellista tuolta hyllystä.
Essence
Nää kaikki makso vähän päälle 17€. Ei paha ollenkaan. Kaikki on vielä semmoisia oikeesti hyödyllisiä, mitkä on jo pitkään puuttunut mun meikkipussista. Paitsi kynsilakka & luomiväri, ne vaan teki vaan mieli ostaa, haha! Nää on laadultaankin ihan suhteellisen hyviä! Ainut pettymys oli toi luomiväri, siitä ei oikein irtoo mitään. Pitää vielä kokeilla sen kans paria niksiä. Mutta toi matta kynsilakka löysi kyllä tiensä mun lemppariksi, tulee niin kivat kynnet! Eli siis suosittelen. Hyvä hinta-laatusuhde. Käyn kyllä vielä joku päivä haalimassa pari huulikiiltoa / -punaa!
Onko jollain muulla kokemusta Essencestä, mitä ootte tykänny?

8 kommenttia:

  1. Mä ostin ihan hetki sitten kokeiluun muutaman Essencen huultenrajauskynän ja mattaisen lipcreamin. Noi huultenrajauskynät oli kyllä oikeasti tosi hyviä, mutta ne nestemäiset huulipunat ei tahtonut pysyä huulilla kovin kauaa. Hintaan nähden nämä on yllättävän hyviä tuotteita! :-)

    http://amandajosefiina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mäkin oon tykänny huultenrajauskynästä! Aijaa, höh. :/ Jep, niin on! :)

      Poista
  2. Mä ostin just pari Essencen huulipunaa sekä eyelinerin ja kaks huultenrajauskynää! Tykkään kaikista ihan mielettömästi, en voi ymmärtää miten nämä voi maksaa niin vähän. :-D

    aboutmylife-peppi.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Mäkin tutustuin tähän merkkiin vasta hetki sitten. Ihan mielettömän hyviä tuotteita, hintaansa nähden varsinkin! Lemppareiksi on nousseet erityisesti huulituotteet :) Kirjoitin näistä myös jutun blogiini -> http://tiiajennyy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! :) Mäpäs käyn kurkkaamassa! :)

      Poista
  4. Mulla on kyseisen merkin kynsilakka ja peitevoide, oon kyllä tykänny! Helposti ajattelee että tuotteet on tosi huonoja hintansa takia, mutta noista vois ihan hyvin pulittaa pari euroa enemmänkin :-)

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥