12/29/2015

12 faktaa minusta

1. Olen 19-vuotias & asustelen Jyväskylässä yksiössä.
2. Vietän tällä hetkellä välivuotta.
3. Oon tosi laiska laittamaan ruokaa.
4. Mulla ei ole lähes ikinä käteistä. Pari 20 senttistä saattaa löytyä rahapussin pohjalta, mut muuten maksan aina ostokset kortilla.
5. En tykkää suklaasta. Syön suklaajäätelöä ym, mutta suklaalevyt ei uppoo.
6. Mulla on korkeanpaikan kammo, piikkikammo & vähän myös ahtaanpaikan kammo.
7. Rakastan joulua ihan älyttömästi & enkä jaksais odottaa sitä! Oon jo pitkään fiilistellyt kaikkia joulujuttuja ja laitoin & koristelin jo mun joulukuusenkin!
8. Oon aika nirso ruokien suhteen.
9. En halua myöhästyä mistään ja sen takia meen joka paikkaan todella ajoissa. Kaverit onkin tottunut jo saamaan "oon taas liian ajoissa"-viestejä, haha!
10. Oon tosi herkkä, kun katon esimerkiks telkkaria. Itkeskelen yleensä aina jopa esimerkiksi Hurjaa remonttia katsoessa. Mua liikuttaa se kuinka ne perheet saa apua ja kuinka nekin liikuttuu. Romanttisista leffoista ym. puhumattakaan!
11. Oon tosi kärsimätön ihminen ja haluaisin, että kaikki tapahtuis heti nyt.
12. Mun on aina tarkistettava kotoa lähtiessä, oven ulkopuolella ennenkö laitan oven kiinni, että mulla on varmasti avaimet! Mun veljellä on mun asunnon vara-avain ja kerran kävi niin, että unohin avaimet kotiin & veli oli lomareissulla Kyproksella, hups!

Ps. Oottehan muistanut käydä katsomassa joulukalenteria? Jo kaksi luukkua aukaistu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥