12/03/2015

Hiuskriisi

Mä oon jo useamman viikon pohdiskellut, että mitä tekisin mun hiuksille. Mulla on ihan kamala juurikasvu ja siitä pitäis päästä eroon. Olenkin miettinyt, että pidänkö tämän värin, mutta värjään vain juurikasvun pois vai värjäänkö kokonaan taikaisin ruskeaksi? Pelkkä ruskea olisi helpompi mun itse ylläpitää, mutta tykkään toisaalta näistä nykyisitä. Kamalan vaikea valinta! Mitä mieltä te olette?
VAIKO
      ?
PS. Oottehan muistanu käydä katsomassa joulukalenterin luukut? :)

2 kommenttia:

  1. vastaus tulee vähän myöhässä, mutta sanoisin että palaa ruskeaan! Mielestäni se sopii sinulle todella hyvin, ja tuo kasvonpiirteet paremmin esille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei haittaa! Okei, pitää laittaa harkintaan! :)

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥